אלכס מארין, כוכב פורנו ממקסיקו, חשף כי יש לו שבע בנות זוג - אחת עבור כל יום בשבוע. בשנת 2021 דווח לראשונה שהוא נמצא במערכת יחסים פוליאמורית עם שלוש נשים ומאז, הוסיף שחקן הסרטים למבוגרים ארבע נשים נוספות לחייו.

"התפרסמתי בגלל שהיו לי שלוש נשים, אבל כרגע יש לי שבע", אמר מארין בראיון לפודקאסט "ראצ'יס קאריו" לאחרונה. "למה החלטתי לקחת שבע? עבור יום שני, שלישי, רביעי, חמישי, שישי, שבת, ראשון".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Alex Marin‎‏ (@‏‎alexmarinmex‎‏)‎‏

עוד סיפר כוכב הפורנו כי אין לו תוכניות להוסיף עוד נשים לחייו, וציין שהספרה שבע היא מספר המזל שלו. למרות שמארין נהנה מאורח החיים הלא קונבנציונלי הזה, יש לו גם לא מעט קשיים. "ברור שזה קצת יותר קשה כי אחת מהן תמיד כועסת", הוא מסביר.

על אף שהוא מנהל מערכות יחסים עם כמה במקביל, מארין נשוי באופן חוקי רק לאחת מהן - כוכבת פורנו בשם מיה. באותו ראיון, הוא חשף כי אשתו החוקית עומדת לפרוש בקרוב מקריירת הפורנו הפרועה שלה מאחר ו"היא התעייפה רוצה לנוח".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Alex Marin‎‏ (@‏‎alexmarinmex‎‏)‎‏

ריאיון הפודקאסט שלו הפך ויראלי, כשהצופים נותרו חלוקים ביניהם בנוגע למערכת היחסים הפוליאמורית של מארין ונשותיו. "הן לא בנות הזוג שלו, הן 'שפחות' שלו", כתבה אחת. אחר הגיב: "למעשה, הוא סרסור." עם זאת, כמה מעריצים התרשמו מאורח חייו של הכוכב, כשאחד מהם ציין: "אלכס מארין חי את החלום שלי".