גבר בן 22 מקליפורניה, נעצר ביום רביעי בלילה לאחר שתועד גונב עשרות מכשירי אייפון מתצוגה בחנות אפל בעיירה אמריוויל. על פי החשד, הגנב נראה בסרטון כשהוא לוקח את המכשירים באין מפריע, חולף ליד ניידת משטרה, נכנס לרכב ונמלט מהמקום.

חוקרי משטרת אמריוויל עצרו את טיילר מימס, תושב ברקלי, והאשימו אותו בפריצה, גניבה בדרגה חמורה ועבירות נוספות. מעצרו של מימס הגיע בעקבות דיווח על גניבה בחנות, בה נגנבו כ-50 מכשירי אייפון בשווי כולל של כ-49,230 דולר. בסרטון שצולם ביום שני ה-5 בפברואר נראה גבר רעול פנים, ככל הנראה מימס, לבוש שחורים לחלוטין.

במשך כ-45 שניות הוא נראה כשהוא חוטף טלפונים מהתצוגה ומכניס אותם לכיסיו. עדים במקום צפו במתרחש מבלי להתערב, ומי שתיעד את התקרית אף עקב אחרי הגנב כשהוא יוצא מהחנות, חולף ליד ניידת משטרה ונכנס לרכב מסוג יונדאי בצבע שחור. הסרטון הפך ויראלי ברשתות החברתיות למחרת האירוע וצבר עד כה למעלה מ-10 מיליון צפיות בטיקטוק ובפלטפורמות נוספות.

זוהי הגניבה הרביעית מחנות האפל באמריוויל מאז ה-19 בינואר. בעקבות המקרים הקודמים, משטרת אמריוויל שיתפה פעולה עם משטרת ברקלי ועם משטרת קליפורניה. שיתוף פעולה זה הוביל למעצרם של שלושה חשודים בגניבה נוספת שאירעה באותו בוקר בחנות אפל בברקלי.

מימס, שזוהה מהסרטון, הוא אחד מהעצורים. הוא מואשם בשלושה סעיפים של קשירת קשר לביצוע פשע, פריצה, גניבה בדרגה חמורה וגניבה מאורגנת. חנות האפל בסרטון הייתה סגורה במשך מספר חודשים אשתקד ונפתחה מחדש בינואר.