טיילה מדיסון, בת 25 מניוקאסל, אנגליה, טסה לחופשה כדי להתגבר על פרידה מהחבר שלה, וחשפה בווידאו שפרסמה בחשבון שלה ברשת החברתית TikTok, שבמהלך החופשה בת העשרה ימים, היא שכבה עם יותר מ-20 גברים כדי לשכוח אותו.

הווידאו שלה הפך ויראלי לאחר שהופץ על ידי משפיען רשת בשם Freddiemc ב-X (טוויטר לשעבר): "תאר לעצמך שהגעת ליעד שלך בחיים: לשכב עם כל גבר שאתה נתקל בו, לפרסם את זה באינטרנט, ולצפות לשבחים על זה", וטען בתוקפנות שהתנהגותה הופכת אותה ל"בושה לכל שושלת הדם שלה".

בעקבות זאת, מדיסון - שעובדת כיוצרת תוכן למבוגרים - ספגה שטף של שנאה והשמצות מגברים שכינו אותה "הדור הגרוע ביותר של נשים בהיסטוריה". הפוסט זכה ליותר מ-5.1 מיליון צפיות והוצף בתגובות - רבות מהן פוגעניות מכדי לפרסם אותן. "החבר שהיה לה חמק מכדור", טען אחד. "בעוד 15 שנה היא תפרסם סרטון על כמה קשה למצוא בעל", הוסיף אחר.

מדיסון, שרגילה לביקורת בשל עיסוקה, אמרה ל-news.com.au שהפעם מדובר ב"התקפה" עליה רק בגלל שהיא אישה הפתוחה לגבי המיניות שלה. היא ציינה שאם גבר היה מפרסם את אותו הסיפור, חבריו היו מחבקים אותו ומחמיאים לו על כך.

למרות הכל, בת ה-25 זכתה לתמיכה רבה ברשת מאנשים שציינו שהתגובות היו חיוביות יותר אילו מדובר היה בגבר. היא אמרה שפיתחה עור עבה בשל ההערות הפוגעניות שהיא מקבלת מדי יום על עיסוקה, ושבני משפחתה וחבריה מכירים אותה היטב ויודעים איזה סוג של אדם היא באמת.

היא הוסיפה שלביקורת אין השפעה עליה, ושהיא תמשיך לחיות את חייה כרצונה ללא קשר לתגובות, כך לפי news.com.au.