סיפור מוזר הועלה לפני מספר שבועות לרשת החברתית TikTok והסעיר את הגולשים כך שצבר 17.9 מיליון צפיות עד כה. אישה שנכנסה להריון מבן זוגה, ילדה תינוקת בריאה ויפה, אך כחודש לאחר מכן, הוא נטש אותה וחזר לאקסית. מאז, האם הטרייה החלה לנהל "בלוג וידאו" על חייה כאם חד הורית ברשת החברתית - אבל אז, החלה הדרמה.

כוכב הרשת ראי וויליאם, המשתף סיפורים מוזרים בחשבון ה-TikTok שלו, סיפר: "אז הטיקטוקרית הזו (מורגן) נכנסה להריון מבן הזוג שלה, הבחור הזה. ואז, למרבה הצער, כ-30 יום אחרי שהתינוקת נולדה, החבר נטש אותה, לכאורה, ועבר לגור עם בת זוגו לשעבר. מורגן התחילה לעשות סרטוני TikTok על החוויה שלה כאם חד הורית והחשבון שלה ברשת החברתית הפך ויראלי במיוחד מאחר והיא מצחיקה וחביבה, אבל היא המשיכה לשמור על זהותו של האב כאנונימי והתייחסה אליו רק כ'האיש האנונימי מאטלנטה' ".

@realraywilliam Nick Cannon type beat #drama #dramatiktok #randommaninatlanta #babymama ♬ original sound - Ray William Johnson

"יום אחד, האיש האנונימי מאטלנטה, הבחור האמיתי, ראה את הסרטונים שלה והעלה סרטון TikTok משלו כדי להכחיש את טענותיה. ושם, בסרטונים האלה, הוא הודה שהוא אב לשישה ילדים - שישה ילדים משש נשים שונות. כתוצאה מכך, הסרטונים שלו הפכו גם כן לוויראליים כי עכשיו אנחנו בדרמה ובתגובות לא נותרו אדישים כלפיו: 'אפס, אתה אלרגי לקונדומים?' ".

כוכב הרשת המשיך: "ואז, משום מקום, נחשו מי החליטו להופיע פתאום? האימהות הנוספות של ילדיו נחשפו ב-TikTok והחלו להעלות אחת אחרי השנייה את טענותיהן. לאחר מכן התברר כי שניים מהתינוקות (של אימא מספר 1 ואימא מספר 2) נולדו בהפרש של שמונה ימים, אז תעשו את החשבון בעצמכם. ואז הופיעה גם אימא מספר 4 וצייצה בחשבון הטוויטר שלה מידע לגבי הנושא".

נותרה בהלם ממה שגילתה על בן זוגה אחרי שילדה את התינוקת שלהם (צילום: אינג'אימג')
נותרה בהלם ממה שגילתה על בן זוגה אחרי שילדה את התינוקת שלהם (צילום: אינג'אימג')

"מאוחר יותר, הופיעה גם אימא מספר 5, כשאימא מספר 6 לא הייתה צריכה להפתיע, כי אנחנו כבר יודעים שזו מורגן. אבל אז, שתי האימהות (מספר 5 ומספר 6) התחילו לריב זו עם זו על מי מהן הייתה "המאהבת" של האיש מאטלנטה ובמי מהן הוא בגד עם השנייה. אבל החלק הכי טוב הוא, שאימא מספר 6 (מורגן) קיבלה שיחת טלפון וגילתה שהיא לא אימא מספר 6 כמו שחשבה, אלא שהיא אימא מספר 7 - כי אימא נוספת הופיעה".

לפי וויליאם: "האימהות המשיכו בחייהן, זה כנראה הכי טוב לילדים כרגע, והגבר האקראי מאטלנטה, ובכן, הוא עדיין שם. אני מאחל להם כל טוב".