אישה בת 26 מקנזס סיטי שבמיזורי, ארה"ב, נעצרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות לאחר שבתה התינוקת נמצאה ללא רוח חיים בביתה עם כוויות חמורות. על פי דיווחים, האם אמרה למשטרה כי היא הכניסה את התינוקת לתנור "בטעות".

לפי הדיווחים ב-The Mirror, זאריה מיי בת החודש בלבד, נמצאה בביתה של האם, מריה תומאס ביום שישי עם סימני כוויות בכל חלקי גופה. המשטרה נקראה למקום על ידי סבה של התינוקת, שהגיע הביתה לאחר שתומאס התקשרה אליו בשעה 13:00 בצהריים ואמרה לו ש"משהו לא בסדר עם בתה". האם נעצרה מאז בחשד לגרימת מוות ברשלנות ועל פי צו המעצר, היא סירבה להגיב לשאלות אך הסכימה לבדיקת דם ולמסירת נתוני מכשיר הנייד שלה.

על פי הסב, תומאס טענה ש"בטעות" הכניסה את זאריה לתנור מאחר ו"חשבה שזוהי מיטתה", כשבמקביל, חבריה של האם ציינו שמצבה הנפשי עשוי להיות קשור לאירוע. ברשתות החברתיות, תומאס מוצגת כאם אוהבת אך בפוסט האחרון שפרסמה לפני התקרית הטראגית, היא הביעה תסכול מחוסר תמיכה מהסביבה הקרובה, כך לפי הדיווחים ב-The Mirror הבריטי.

התיק נמצא בחקירה כעת. חשוב להדגיש כי מדובר בחשדות בלבד ותומאס עומדת בחזקת החפות עד שתוכח אשמתה. המקרה מזעזע את הקהילה המקומית ומעלה שאלות חשובות על תמיכה בבריאות הנפש של אימהות צעירות ועל חשיבות הבדיקה הרפואית והמשפטית המדוקדקת של האירוע.