ד"ר רדהיקה רמסאמי, מומחית להרדמה בבית החולים West Suffolk NHS Foundation Trust, אנגליה, איבדה את טבעת הנישואין שלה. באחד הימים של אמצע דצמבר, היא הכניסה את הטבעת לכיס המכנסיים שלה בזמן שעבדה, אך שכחה להוציא אותה לפני ששלחה את המדים לחדר הכביסה.

חמישה ימים מאוחר יותר, ב-19 בדצמבר, כ-160 קילומטרים משם בבית החולים Royal Free Hospital בלונדון, רופא הרדמה אחר בשם ד"ר סוראג' שאה, מצא את הטבעת במקרה בעת שלבש את המכנסיים שלו.

שכחה את הטבעת בכיס של מדי הרופא, אך הטבעת מצאה את הדרך חזרה (צילום: אינג'אימג')
שכחה את הטבעת בכיס של מדי הרופא, אך הטבעת מצאה את הדרך חזרה (צילום: אינג'אימג')

בתחילה, ד"ר שאה חשב שהטבעת שייכת לאחת האחיות בבית החולים בו הוא עובד, אך לאחר שלא הצליח לאתר את הבעלים בין אנשי הצוות, יצר קשר עם מחלקת האחזקה. רק אז, התגלה שד"ר רמסאמי דיווחה על אובדן הטבעת. למרות המרחק הרב בין בתי החולים והזמן שחלף, הטבעת הוחזרה לד"ר רמסאמי, שהייתה אסירת תודה על המאמצים של הצוותים בשני בתי החולים.

"אני שמחה מאוד שקיבלתי אותה בחזרה", אמרה ב-8 בפברואר ל-Fox News Digital. "זה רק מראה כמה האנשים ישרים ואני רוצה להודות ענק לכולם שהיו מעורבים - הצוות שלי בבית החולים West Suffolk והמחלקה הכירורגית. לטבעת יש ערך סנטימנטלי אמיתי עבורי". גם ד"ר שאה, שמצא את הטבעת, שמח שהוחזרה לבעליה. "אני יודע שאשתי הייתה מאוד מודאגת לו הייתה מאבדת טבעת", אמר.