אישה בת 27 סיפרה ל-DEIDRE, יועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי, כי לפני מספר שבועות קיימה יחסי מין מדהימים עם הבוס שלה בן ה-38 בדירתו, לאחר שבילו במסיבת יום הולדת של עמיתה לעבודה. היא הסבירה שהוא הקדיש לה תשומת לב רבה במהלך הערב ודאג שיעזבו ביחד את המסיבה.

לדבריה, הייתה זו החוויה המינית "הטובה ביותר בחייה" וכעת היא תוהה האם ארוסה בן ה-32 - גבר נחמד ואכפתי - הוא האדם המתאים עבורה. אמנם הבוס, לדבריה, ידוע כפלרטטן לא קטן ועומד להציע נישואין לבת זוגו, אך הוא עשה לה טובה על ידי חשיפת חוסר התאמת הקצב המיני שלה ושל ארוסה.

אין משחק מקדים (צילום: אינג'אימג')
אין משחק מקדים (צילום: אינג'אימג')

לטענתה, הבעיה המרכזית היא שאיבר מינו של הארוס קטן ממה שהייתה רגילה אצל גברים אחרים עמם שכבה. כמו כן, אין שום משחק מקדים ביניהם – והוא מגיע לסיפוק תוך דקות ספורות. מצד שני, הארוס מתכנן בהתלהבות את חתונתם העתידית. היא אוהבת אותו אך חוששת שתבגוד בו לאחר הנישואין, מכיוון שהיא מתגעגעת למין טוב כמו שהיה לה עם הבוס.

הגודל לא קובע, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
הגודל לא קובע, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

בתגובה, יועצת הזוגיות DEIDRE השיבה לה: "לארוסך המקסים מגיע יותר טוב מזה. גודל איבר המין שלו ממש לא משנה, מכיוון שנשים לא מקבלות אורגזמה באמצעות חדירה בלבד. הגיע הזמן לאזור אומץ ולספר לו מה עובד בשבילך מבחינה מינית. סקס טוב הוא תקשורת טובה. איך דברים יכולים להשתפר אם לא תגידי לבן הזוג שלך שאת רוצה משחק מקדים ותראי לו מה את באמת צריכה? לדבר בכנות לא אמור להזיק".

היא הוסיפה: "הבוס שלך אולי מאהב גדול אבל הוא רמאי. אם את מבינה שהארוס שלך לא מתאים לך, אז זה יהיה הוגן יותר להיפרד ממנו מאשר לבגוד בו שוב. תאמרי לבוס שלך שאת מאחלת לו בהצלחה והיי מנומסת כאשר דרככם מצטלבות בעבודה".