החשוד המרכזי בחטיפת מדלן מקאן, כריסטיאן ברוקנר, עבר ניתוח להסרת כתם לידה מירכו השמאלי לאחר אונס, לכאורה, כך נטען על ידי התובעים בדיון שנערך ביום שישי.

ברוקנר בן ה-47, ניסה להעלים את כתם הלידה כדי להימנע מזיהוי לאחר שתקף באיומי סכין את הסטודנטית הייזל בהאן, שסיפרה למשטרה היכן הוא ממוקם. החוקרים מצאו צלקות במקום שתואר על ידי בהאן האירית, שהייתה אז נציגת חופשות, ובפריצת דרך משמעותית, זיהו את כתם הלידה בסריקה קודמת של ברוקנר, שמרצה שבע שנות מאסר בגין אונס.

מימין, ברונקר, החשוד העיקרי בהיעלמותה של מקאן (צילום: מתוך פייסבוק)
מימין, ברונקר, החשוד העיקרי בהיעלמותה של מקאן (צילום: מתוך פייסבוק)

מקור אמר ל-The Sun הבריטי: "כשברוקנר נבדק במהלך מאסרו הנוכחי, הם מצאו צלקת במקום שבו היה אמור להיות כתם הלידה. לאחר מכן עברו על הרשומות ומצאו סריקה גופנית של ברוקנר שבוצעה על ידי חוקרים גרמנים. באופן לא מפתיע, צולמו תמונות של כל גופו ובאותה תקופה היה לו כתם לידה משמעותי על ירך שמאל העליונה בגובה הירך".

הראיות נגד הפדופיל הגרמני הוצגו בפני שופטים. בעבר דווח כי ברוקנר הוציא 7,500 ליש"ט על שיקום לסתו ויישור של ארבע שיניים כארבעה חודשים לאחר שמקאן נעלמה בפראיה דה לוז באלגארב שבפורטוגל בשנת 2007. זמן קצר לאחר מכן, פורסם קלסתרון משטרתי של גבר עם שיניים בולטות שנראה ליד דירת הנופש של משפחת מקאן.

הוריה של מדלן מקאן עם תמונתה (צילום: רויטרס)
הוריה של מדלן מקאן עם תמונתה (צילום: רויטרס)

ברוקנר צפוי לעמוד למשפט בשבוע הבא באשמת אונס הייזל, כיום בת 39, בשנת 2004 בפראיה דה רושה הסמוכה. הוא מכחיש את הטענות נגדו, כמו גם עבירות מין אחרות שביצע, לכאורה, בבראונשווייג, גרמניה.