צוות מלצרים במסעדה במישיגן, ארה"ב, נדהם לגלות טיפ עצום בשווי 10,000 דולר שהושאר על חשבונו של אחד הלקוחות. הסיבה מאחורי המתנה הנדיבה ריגשה אותם לא פחות.

"אנחנו רגילים לראות טיפים בסך 100 דולר מדי פעם", סיפר טים סוויני, מנהל מסעדת Mason Jar Cafe בבנטון הארבור לניו יורק פוסט. "אבל מעולם לא נתקלנו במשהו בסדר גודל כזה או עם הבעת תודה כה גדולה".

לפני שבועיים, לקוח נדיב במיוחד בשם מארק השאיר טיפ בסך של 30,835% על חשבון בסך 32.43 דולר. סוויני היה "מופתע לחלוטין" כשראה את הקבלה - המסעדה לא חשפה מי שירת את מארק - וניגש מיד לדבר אתו. "שוחחנו", סיפר המנהל. "רציתי לוודא שהוא מודע לגודל התשר שהשאיר, והוא התעקש להשאיר אותו".

בשלב זה חשף מארק את הסיבה העצובה מאחורי המתנה הנדיבה. "זה היה לזכר חברו הטוב שהלך לעולמו לאחרונה", הסבירה המלצרית פייג' מליק. "הוא הגיע לעיר להשתתף בהלוויה". זו הייתה פשוט מחווה של חסד אנושי שהשפיעה על כל כך הרבה אנשים". אמרה מליק. המסעדה החליטה לחלק את התשר העצום בין תשעה עובדים. כל אחד מהם קיבל קצת יותר מ-1,100 דולר.

דולרים (צילום: אינג'אימג')
דולרים (צילום: אינג'אימג')

מליק, בוגרת קולג' טרייה שהודיעה כי תשתמש בחלקה מהתשר כדי להחזיר הלוואות סטודנט שלקחה, ציינה ש"כל כך הרבה נשים מדהימות עבדו באותו יום, כל כך הרבה אימהות עובדות... הן באמת ראויות לזה. אנחנו עובדים קשה", הוסיפה מליק. "אנחנו יודעים שיש ימים טובים יותר ופחות טובים. מעט יכול לעשות הרבה. במקרה הזה, הרבה עשה המון".