רופאים הופתעו לגלות שגבר אוסטרלי בן 73, החדיר שלוש סוללות לאיבר מינו שלאחר מכן הן נתקעו בתוכו. הגבר, שזהותו לא פורסמה, הכניס את הסוללות מסוג כפתור לאיבר מינו לצורכי סיפוק מיני אישי. להבנת הרופאים, זו הפעם הראשונה המתועדת של נמק באיבר המין הגברי כתוצאה מהכנסת סוללות.

במהלך הבדיקות, המטופל טען כי הכניס סוללות לאיבר מינו מספר פעמים בעבר מבלי שנתקעו בפנים. הוא גם עבר טיפולי גלי הלם על איבר מינו, מכיוון שסבל מבעיות זקפה במשך שלוש שנים.

אל תגידו לא ידענו - רוצים ללמוד אנגלית? יש לנו הטבה מיוחדת. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ניתוח לב פתוח, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
ניתוח לב פתוח, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

הוא חיכה 24 שעות בטרם פנה לקבלת עזרה רפואית, ולאחר שהגיע ואובחן עם הבעיה, הרופאים פעלו במהירות כדי להוציא את החפצים הזרים, מכיוון שקורוזיה עלולה לגרום לנמק של רקמות הגוף תוך שעתיים בלבד. הם גם חששו מזיהום נדיר אך קטלני בשם נמק גנגרנה. לאחר מספר ניסיונות כושלים, הרופאים הצליחו להוציא את הסוללות בעזרת מלקחיים, ודווח כי נצפתה שכבה שחורה דמוית זפת על כל הסוללות שהוצאו.

עשרה ימים מאוחר יותר, המטופל חזר לבית החולים עם תלונות על נפיחות והפרשות מוגלתיות. הרופאים נאלצו לנתח אותו שוב כדי לנקז נוזלים מהאזור והם גילו שחלקים נרחבים מאיבר המין עברו נמק, וחלק מהשופכה אך הוסרה. לאחר הערכת הנזק הרב לאיבר המין, הרופאים החליטו שלא כדאי לנסות ניתוח שחזור מורכב של האיבר, והותירו אותו ללא שיקום נוסף.

סיפור מזעזע זה ממחיש את הסכנות שבהכנסת חפצים זרים לאיברים פנימיים ללא פיקוח רפואי. התוצאות יכולות להיות הרסניות ובלתי הפיכות.