חברתה הטובה של ג'וני וילקוקס, ג'ינה בת ה-23, נכנסה להריון מאביה דייוויד בן ה-49, חמישה חודשים בלבד אחרי שהכירו. וילקוקס חשפה את הסיפור בסרטון ויראלי ברשת החברתית TikTok, ותיארה את חברתה כאחת ש"מחפשת כסף" ו"עצלנית". לטענתה, אביה יכול היה להכיר בחורות צעירות אחרות ולא דווקא את ג'ינה.

נטען כי הקשר הרומנטי התנהל בסתר עד שבתו של דיוויד גילתה. במקביל, בת ה-23 הגיבה על מערכת היחסים שלה עם אביה של וילקוקס ואמרה שהיא לא עם דייוויד בגלל כספו. היא טענה שמדובר בזוגיות בריאה וכיפית, שהם הם מתכננים לגור ביחד ושכבר יש להם ילד משותף.

ג'ינה סיפרה שקיבלה תגובות נאצה רבות בעקבות הסרטון של וילקוקס, כולל איומים על חייה. היא טענה שחברתה אף תקפה אותה פיזית כשגילתה על הקשר בינה לבין אביה. בינתיים, דייוויד הודה שיש לו חולשה לנשים צעירות בנות מחצית מגילו, כולל חברות של בתו מקבוצת הסופטבול. הוא הסכים שעדיף שלא לצאת עם חברותיה של הבת, אך ציין כי הוא מתכוון להמשיך לחיות את חייו הרומנטיים וכי הם יחד כבר שנתיים.

למרות הסערה הראשונית שהגיעה ללמעלה מ-800,000 צפיות, נראה שווילקוקס השלימה עם המצב, שכן היא פרסמה סרטון נוסף בו היא מצולמת עם אחיה התינוק, שנולד לדייוויד וג'ינה, חברתה הטובה לשעבר.

@joniwilcox0 I love my family 😂 #fyp #brother ♬ American Dream - Pasha Grozdov