אם הפלאפון שלכם נפל קורבן לגשם - אולי עדיף להימנע מהשיטות פופולריות כדי לייבש אותו. שיטה נפוצה שמבטיחה לשאוב כל עודף לחות עלולה לגרום ליותר נזק מתועלת, וענקית הטכנולוגיה אפל מזהירה כעת אנשים מלעשות זאת.

אנשים רבים מתלהבים מהכנסת הפלאפון שניזוק ממים לתוך גיגית אורז, בתקווה שהגרגרים יספגו את המים ויחזירו את הטלפון למצב תקין. עם זאת, הערת של אפל מזהירה במפורש מפני שיטה זו. ענקית הטכנולוגיה אומרת שאם הטלפון מציג התראת 'נוזל זוהה במחבר USB-C' או התראה דומה המציינת 'טעינה לא זמינה' - אל תכניסו את המכשיר לאורז. אפל אומרת שזה יכול לאפשר ל'חלקיקים קטנים' להזיק לאייפון שלכם.

החברה גם המליצה לא להשתמש ב'מקור חום חיצוני או אוויר דחוס' כדי לייבש את המכשיר כמו גם 'להכניס חפץ זר' למחבר, כולל מגבות נייר או צמר גפן. במקום זאת, אפל ממליצה לנתק את כל הכבלים מהמכשיר שלך ולהמתין עד שהם יתייבשו לחלוטין. "נער את האייפון בעדינות על היד שלך כשהמחבר פונה כלפי מטה כדי להסיר עודפי נוזלים", נכתב במסמך .

אפל אומרת שאם ההתראה ממשיכה לצוץ, כדאי להשאיר את הטלפון שלך ב'אזור יבש עם קצת זרימת אוויר' למשך עד יום. משתמשי אייפון יכולים לנסות לטעון את המכשיר במהלך תקופה זו, אך ייתכן שיחלפו 24 שעות להתייבש. אפל מוסיפה: "אם הטלפון שלך התייבש אבל עדיין לא נטען, נתק את הכבל מהמתאם ונתק את המתאם מהקיר (אם אפשר) ואז חבר אותם שוב".