ליז דורן בת ה-55 מצ'רלסטון, דרום קרוליינה, היא לא כמו כולם. היא נולדה ב-29 בפברואר 1968 ולכן היא חוגגת את יום הולדתה רק אחת לארבע שנים. למרות זאת, היא רואה את עצמה כ"בת מזל" ו"מיוחדת".

כשהתאריך המיוחד מגיע פעם בארבע שנים, דורן חוגגת במסיבות ילדים מוגזמות. לדוגמה, ליום הולדתה ה-44 היא ערכה מסיבה בסגנון גיל 10, עם קוסם והפעלות. השנה היא חוגגת את יום הולדתה ה-56, אך זו רק הפעם ה-14 שהתאריך חל בחייה, והיא מתכננת מסיבה בסגנון הסרט "אי.טי".

@nypost

Liz Duren, who is 55, shared how she was born on a leap year and values how she still gets to give herself child parties on her birthday.

♬ original sound - New York Post | News

דורן, פודקאסטרית והיסטוריונית מקומית, סיפרה לניו יורק פוסט: "ביום ההולדת ה-44 שלי חגגתי את גיל 10. היום אני בת 55 אבל גם בת 13. אני יכולה להישאר צעירה לנצח. אני נראית נהדר לגיל 56 אבל לא משהו בשביל בת 13". מאז ילדותה, היא תמיד אהבה את יום ההולדת המיוחד שלה. כשהייתה בת 4, משפחתה ערכה לה מסיבת יום הולדת ראשונה, והיא אפילו הופיעה בעמוד הראשון של העיתון המקומי.

בשאר השנים שבהן חודש פברואר מסתיים ב-28, ליז חוגגת ביום למחרת - ה-1 במרץ וזה כלל לא מפריע לה. היא סיפרה לניו יורק פוסט: "זה מאוד מבלבל את כל החברים שלי, אין להם מושג מתי לאחל לי יום הולדת. אני רואה את עצמי כבת המזל בעולם ואני צוחקת על עצמי".

דורן גם חשפה שיום ההולדת הנדיר שלה עזר לה לאתר את ההורים הביולוגיים שלה כשהייתה בת 44. היא הצליחה לאתר את אמה הביולוגית על ידי יצירת קשר עם זרים בפייסבוק שלמדו באותו תיכון עם אמה, וריענון הזיכרון שלהם עם תאריך הלידה הייחודי שלה. היא הצליחה גם לאתר את אביה הביולוגי, הארי בנט בן ה-83, איתו היא מקיימת כעת קשר קרוב.

כעת היא מקווה שגם אחרים יוכלו להרגיש "מיוחדים" שיש להם יום הולדת בתאריך נדיר כזה. היא סיכמה: "פגשתי רק קומץ של אנשים שנולדו ב-29 בפברואר. אני מקווה שהם יחגגו אותו בשמחה".