בני זוג מצפון הארץ נישאו לפני עשור, הביאו שלושה ילדים לעולם ושניהם עובדים בתחום הטיפולי. בשלוש השנים האחרונות, חייהם התנהלו בעצלתיים. הם הפסיקו לדבר וכאשר הם מדברים, הם רבים. הבעל טען כי אשתו אלימה מילולית ומתעללת בו נפשית.

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טענה בין היתר כי בעלה סובל ממחלה של אי שליטה ביכולת שלו להישאר ער. "הוא חולה במחלת השינה". לדבריה, זה קורה מול הטלוויזיה, ליד השולחן כשאוכלים, כשחברים מגיעים אלינו. זה משהו בלתי נסבל. כל הבדיקות בעולם לא הועילו. הוא לא שמן במיוחד ולכן זה לא מובן". עוד היא הדגישה כי הנחירות שלו הופכות לא מעט לילות ללילות לבנים מבחינתה.

עייפות, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
עייפות, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

הבעל מכחיש מכל וכל את הטענות ואמר בין היתר, כי אשתו מדברת אליו לא יפה גם ליד הילדים וליד החברים. היא מבטלת אותו ועושה ממנו צחוק ליד כולם. "זו הסיבה שגם כאשר חברים מגיעים אני יכול לקום וללכת לחדר לישון". האישה הדגישה כי "כבר אחרי כמה שנות נישואין ידעתי שבעלי פשוט אוהב לישון, אבל עכשיו המצב החמיר".

היא ציינה כי השיא היה לפני חודשיים כשבעלה נרדם תוך כדי ניסיון שלה לקיים אתו יחסי אישות. "אני לא יכול לעשות סקס עם אישה שמשפילה אותי כל היום כל הזמן". עו"ד סולן הבהירה לאישה כי לפני גירושין על בני הזוג לבחון ברצינות טיפול זוגי בעניין.

עוה''ד שרין ומורן סולן (צילום: יח''צ)
עוה''ד שרין ומורן סולן (צילום: יח''צ)

למרות שבעלה "אינו מתפקד", האישה מעוניינת בשלום בית, כניסיון אחרון בכפוף לטיפול. הבעל כאמור, מסרב. "אחרי העלילות שהיא העלילה עלי איזה פרצוף יש לה להישאר אשתי", אמר. בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך. עו"ד סולן המליצה להם במקביל לבחון טיפול זוגי ולבעל הציעה טיפול רפואי או בדיקה לסיבות שגורמות לו להירדם.