ברילנד אמורי קנט (@brelandemory), הגיבה בשאלה ברשת החברתית האם היא "מתבדחת" לגבי זוגיותה עם גבר הומוסקסואל. "למרות שזה נשמע כמו סאטירה, למרבה הצער, זה לא המצב", אמרה בתחילת הסרטון והדגישה שאלו חייה האמיתיים. "אנחנו נשואים כחוק, והוא יצא מהארון כהומוסקסואל בהמשך חיי הנישואים שלנו".

למרות המכשול הבלתי צפוי, בני הזוג מתכננים להישאר יחד בעתיד הנראה לעין, כיוון שהם לא רוצים להתחתן שוב עם אף אחד אחר. "אם זה ישתנה, כמובן שנעבור גירושים", אמרה, אך הוסיפה שזה לא סביר מצידה. "לעולם לא שוב. כל הסיטואציה הזו, עם בעלי שהפך להיות הומוסקסואל, היא לא חוויה שאני רוצה לחוות שוב. ונראה שבזמן הזה נדמה שרוב הגברים קצת 'לא סטנדרטיים', ואני לא לוקחת את הסיכון הזה שוב. אז, לא עוד חתונות".

@brelandemory

♬ original sound - GlitterForever17

קנט סיפרה שבנוסף לכך שכל המקרה שלה "חריג לגמרי", בעלה "בוגד בה". בעלה, שנראה מסכים איתה ברקע, אמר שהוא "רק חזר מדייט עם מישהו שהכיר באפליקציית גריינדר", שבה הוא מכיר גברים. לדבריה, היא לא נבוכה מכך והכחישה שהיא נפגעת מהידיעה שבעלה משתמש באפליקציה.

"אין לי שום רגשות רומנטיים כלפי בעלי ההומוסקסואל", אמרה בסרטון המשך. "כבר אין בינינו זוגיות רומנטית. עברו חמש שנים מאז שהייתה לנו", אמרה וציינה שהיחסים ביניהם פשוט חבריים. "חזרנו ליחסים של חברות. אז לראות אותו בגריינדר או עם אנשים אחרים, לא אכפת לי בכלל".