גבר בן 37 פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun, בטענה שאשתו מחפשת אחר הרפתקאות עם גברים אחרים. לדבריו, הוא לא יודע מה לעשות כדי לשנות זאת.

בפנייתו, הוא כתב: "לי ולאשתי יש יחסי אהבה-שנאה, כי היא כל הזמן מחפשת אחר הפרטנר המיני הבא שלה. היא מעולם לא הסתירה את העובדה שיש לה יצר מיני גבוה. זו אחת הסיבות שאני אוהב אותה. לפני שהיו לנו ילדים, נהנינו מכמה שלישיות, אבל מאז שהיא נכנסה להריון הכל השתנה בשבילי - לא רציתי לראות את אמא של הילד שלי מקיימת יחסי מין עם אנשים אחרים".

יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

הוא המשיך: "אני בן 37 והיא בת 35. אנחנו ביחד כבר עשר שנים ויש לנו שני ילדים. אני יודע שאשתי בגדה בי עם גברים אחרים ולאחרונה תפסתי אותה מקיימת יחסי מין עם חברה שלה. נראה שכל מי שיש לו דופק הוא מטרה הוגנת בשבילה. לעיתים קרובות יש לה חברים שבאים אליה כשאני עובד מחוץ לבית, והיא אומרת שהיא צריכה קצת 'חברה' אחרי שהילדים הולכים לישון. בהתחלה, חשבתי שהם פשוט משוחחים, אבל עכשיו אני יודע שהיא קיימה איתם יחסי מין".

"חשדתי שהיא לא נאמנה כשראיתי אותה מתוייגת בתמונות בפייסבוק, שם היא נראתה מאוד צמודה לאנשים במסיבות. חבר סיפר לי שראה אותה מתנשקת עם שני גברים שונים באותו הלילה. ביום שישי האחרון, חברה שלה נשארה לישון אצלנו. כשחזרתי מוקדם, הן היו כל כך אדומות, שהיה ברור שהפרעתי להן באמצע על הספה".

תפסתי אותן באמצע (צילום: אילוסטרציה: אינג אימג')
תפסתי אותן באמצע (צילום: אילוסטרציה: אינג אימג')

"הבנתי שהיא בגדה בי כל הזמן ואני מרגיש כמו טיפש גדול שלא ראיתי את זה עד עכשיו. האם אני צריך לסבול את זה ולחכות עד שהילדים יגדלו, או לעזוב עכשיו? למה אני לא מספיק בשבילה?".

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לו: "אני מציעה למצוא רגע כשהילדים לא נמצאים, ולהסביר לה שאתם צריכים לדבר. הסבר לה שאתה יודע מה מתרחש ותן לה להבין שאתה לא מתכוון לקבל את זה יותר. תזמין אותה לייעוץ זוגי. אם היא רוצה להציל את הנישואים, היא חייבת לחקור את הסיבות מאחורי ההתמכרות שלה ולנסות להשתנות. אבל היא בהחלט תצטרך תמיכה ולדבר עם יועץ יחד איתך תהיה התחלה טובה".