כלה במקסיקו הותקפה בחתונתה בצבע אדום על ידי שלושה גברים, שככל הנראה נשכרו על ידי חמותה לעתיד, ממש לפני שצעדה לעבר החופה. על פי דיווחים, החמות לא אישרה את הקשר מאחר שהכלה לא באה ממשפחה עשירה כמו משפחת החתן.

לפי הפרסומים ברשת החברתית Reddit, בני הזוג תכננו להתחתן ב-18 בפברואר, אך ביום החתונה משפחת החתן סירבה להגיע לאירוע. כשהכלה עמדה לצעוד אל החופה, שלושה גברים השליכו עליה שני פחיות של צבע אדום והתקרית תועד על ידי אדם שלישי. האישה המזועזעת חזרה הביתה והחליפה את השמלה המוכתמת בשמלת זהב נוצצת, אך הדרמה לא הסתיימה שם.

על פי הדיווחים, משפחת החתן דיווחה למשטרה על כך שבני הזוג מחזיקים בסמים, וגרמה לכך שהמשטרה תגיע למקום ותערוך חיפוש בחפציהם של האורחים. למרות כל העלבון, בני הזוג טסו לירח דבש, אך גם שם משפחת החתן ניסתה להתערב על ידי כך שהחביאה את הדרכון והוויזה של החתן, וניסתה לשחד את סוכנות הנסיעות כדי להרוס את הטיול.

הקהילה המקומית במקסיקו גינתה את מעשיה של חמותה לעתיד של הכלה, ופעילים אף השליכו ביצים לתוך חצר ביתה. גולשים רבים הגיבו בחומרה לתקרית, וציינו כי "כשהאישה תיכנס להריון, זה עלול להסתיים רע יותר". גולש נוסף כתב: "זוג מסכנים. תתרחקו מהם ותחיו חיים משלכם".