אישה שעל פי הפרופיל שלה ברשת החברתית TikTok, היא אם במשרה מלאה ועוזרת מוסמכת בחולים, חשפה סיפור מזעזע על בגידת בעלה המנוח. היא גילתה על הבגידה לאחר שעברה על המחשב שלו שבועות אחרי פטירתו.

האישה, המשתמשת בשם @cherrybombsquad007, טענה שמצאה במחשב של בעלה "כמות עצומה של שיחות צ'אט עם נשים שונות". בנוסף, היא גילתה שהוא שלח להן מתנות וביקר באתרים בעלי תכנים מיניים לא ראויים. לדבריה, בעלה לשעבר גם המציא סיפורים שקריים כדי לזכות בחמלתן של המאהבות. בין השאר, הוא סיפר להן שרעייתו "עברה תאונה והיא בתרדמת", וכי הוא "לגמרי לבד". כמו כן, הוא שיקר וסיפר לאישה אחרת שאשתו עזבה אותו "לטובת גבר אחר".

@cherrybombsquad007 Part 7 im still angry but ill never get anwsers to my questions #fypシ #foryou #foryoupage #cheater #secret #fyp #why #unhappy #truth #liar #crazy #fyp #foryou #series ♬ original sound - Cherrybombsquad007🍒

לדבריה, בפעם אחרת הוא אף התלונן בפני אישה אחרת שאשתו "עזבה אותו ואת הבת שלו בפעם השנייה". היא ציינה שבעלה כתב לאחת המאהבות: "אני נשוי אך אין בינינו". שיא ההלם הגיע כאשר האישה הייתה מוכנה לכבות את המחשב של בעלה המנוח, ואישה אחרת בדיוק כתבה לו: "אני מתגעגעת אליך כל כך מותק, תתקשר בווידאו צ'אט הלילה".

"הבנתי שמעולם לא הכרתי אותו באמת", אמרה אלמנתו בצער בסרטון שזכה ללמעלה מ-2 מיליון צפיות. לא ברור מי היה הגבר או האם הסיפור שלה אמיתי, אך לאחר שתיעוד המקרה פורסם, גולשים רבים הביעו תמיכה באישה.

גולש אחד כתב: "הייתי כל כך כועס שאפילו אין לי את האפשרות לצעוק עליו". האישה ענתה לו: "תסכול עצום שלא יכולתי אפילו להתעמת אתו. אבל עברו דברים, המשכתי הלאה ונישאתי מחדש לגבר נהדר". גולשת אחרת כתבה: "היקום עובד בדרכים מסתוריות. הוא באמת אמר 'אשתי מתה' והיקום עשה לו מהלך הפוך". אנשים אחרים סיפרו בתגובות כי חוו בעצמם טרגדיות דומות.