הופעתה של סידני סוויני, כוכבת "אופוריה", כמנחה "סאטרדיי נייט לייב" בערוץ NBC עוררה תגובות מעורבות. בעוד שהיא הפגינה נוכחות בימתית מרשימה ונראה היה שהשקיעה רבות בהכנות, נותר ספק לגבי יכולותיה הקומיות.

מונולוג הפתיחה שלה יצא לדרך בהצלחה, עם תזכורות קצרות לתפקידיה הקודמים בתור "הילדה הטובה", אך במהרה התגלגל לשטף של בדיחות חד-ממדיות המרכזות את תדמיתה הגופנית והוויזואלית. התוכנית כמעט ולא אפשרה לה להראות את האופי הקומי שלה, אלא רק להיות "הבחורה הצעירה והיפה מהטלוויזיה".

גם בסקטצ'ים עצמם, לסוויני הוקצו בעיקר תפקידים שמטרתם הייתה להדגיש את מראהה - מלצרית סקסית בהוטרס, בת זוג עם חזה גדול ומעצבת פנים המשווקת סגנון מינימליסטי. התוכנית אפילו נפלה לשפל כשבאחד הקטעים היא שיחקה נערה בת 22 שהתחילה לפתות כלב.

רק חלק מהטקסטים אפשרו לה באמת להפגין את כישוריה הקומיים. הקטע המוצלח ביותר הציג את בואן יאנג כפודקאסטר אסיאתי "עושה עצמו הומוסקסואל", כשבפועל הוא סטרייט לגמרי ומגלה עניין בסוויני. אך גם שם, התפקיד המרכזי היה שלו.

בסופו של דבר, הופעתה של סוויני בשידור הזה נראתה כמו ניצול אחד גדול של המראה החיצוני שלה, על חשבון כישרונה האמיתי כשחקנית. ייתכן שבהזדמנות הבאה היא תזכה להראות את הכישורים שלה, אולי על במה אחרת.