תיירת ספרדית הותקפה מינית על ידי מספר אנשים במזרח הודו. המשטרה המקומית הודיעה כי עצרה שלושה חשודים במעשה ומחפשת אחר ארבעה נוספים. בעקבות המקרה, פיצו רשויות הודו את בעלה של התיירת בסכום של כ-12 אלף דולר (מיליון רופי). לדברי המשטרה, הם מצאו את הזוג הספרדי כשהם מוכים בצד הדרך בשעות הלילה של יום שישי.

בתחקיר שפורסם בערוץ הטלוויזיה הספרדי "אנטנה 3", הזוג, ויסנטה ופרננדה, שחשפו את החוויה המחרידה שעברו סיפרו כי הם חנו באזור כפרי לאחר שלא מצאו מקום ללון בו בלילה. בשעה מאוחרת יותר הם הותקפו על ידי כנופייה בת שבעה גברים. פרננדה, בעלת אזרחות ברזילאית-ספרדית, תיארה את הזוועות: "הם אנסו אותי אחד אחרי השני בזמן שאחרים צפו בי, וזה נמשך כשעתיים", כשבינתיים לדבריה, בעלה, ויסנטה, הוכה באלימות קשה על ידי הפורעים.

@theechronicles_ Trigger Warning: Fernanda from Brazil and Vicente from Spain, a couple who until today had safely visited 65 countries while travelling around the world on a motorcycle for the last 5 years, will no doubt regret adding India to their itinerary for the rest of their lives. As per Yahoo News, Police said they have identified everyone involved and arrested four men who have confessed to rap3 Currently, she is undergoing treatment in the hospital with her husband. #theechronicles #viral #trending #triggered #trigger #travel #india #holiday#spanish #spanishtiktok #couple #traveling ♬ Very Sad - Enchan

הזוג פרסם בחשבון האינסטגרם המשותף שלו - שם השניים חולקים תמונות מטיוליהם הרכובים על אופנועים ברחבי העולם - קטע וידאו מזעזע המתעד את התקרית. הסרטון גרם לגל של תגובות זעם וגינויים, אך הוסר מאוחר יותר מהרשת. במהלך ראיון טלוויזיוני, כשפצעיה היו עדיין על פניה, פרננדה הודתה לעוקביה על התמיכה שקיבלה.

משרד החוץ הספרדי הודיע כי ישלח נציגים לאזור ונמצא בקשר עם הרשויות ההודיות. גם משרד החוץ הברזילאי פנה לקורבן דרך שגרירותו בניו דלהי והציע כל סיוע נדרש. חשוב לציין כי הפרטים המדויקים של המקרה, כולל מספר התוקפים וממצאי החקירה, טרם פורסמו באופן רשמי.