תייר שהגיע לנפוש במלון יוקרה בלאס וגאס חווה חוויה בלתי נשכחת, מסיבה שונה לחלוטין מהצפוי. מייקל פרשי, אורח במלון "The Venetian", התעורר באמצע הלילה מכאבים עזים באזור מבושיו.

לפי הדיווחים ב-Daily Mail הבריטי, פרשי סיפר: "הרגשתי כאילו מישהו דוקר אותי באזור המוצנע". הוא מיהר לקום ולגשת לשירותים, ושם גילה את מקור הכאב: עקרב תלוי על תחתוניו. "הוא היה מתחת לשמיכה שלי", הוסיף.

העקרב, ככל הנראה מסוג "Arizona bark", נחשב ארסי ויכול להיות קטלני. בתמונות שצילם אורח המלון, ניתן לראות את העקרב נעוץ בתחתוניו, מה שמאמת את טענתו לגבי העקיצה. פרשי ניגש למרכז רפואי סמוך בשעה 8:00 בבוקר, שם הוא טופל באזור הרגיש שנפגע מהעקיצה. כמו כן, צוין בדו"ח הרפואי שהמטופל סבל מ"כאב חזק" כתוצאה מ"תקרית חריגה".

עורך דינו של פרשי, בריאן ויראג', אמר ל-Daily Mail: "אני בטוח שלמלון The Venetian, כמו כל בתי מלון יוקרתיים, יש נהלים למניעת מקרים כאלה. אך יש הבדל בין קיומם של נהלים לבין יישומם בפועל". עוד הוא הוסיף כי הוא שוקל לנקוט בצעדים משפטיים נגד המלון, וכי האירוע שעבר על מרשו הינו חמור ולא מקובל.

במלון The Venetian טרם ידוע כיצד העקרב הגיע לחדר האורח. חשוב לציין כי מדובר במלון יוקרה (חמישה כוכבים) שבו מחירי הלינה נעים בין 250$ ל-2500$ ללילה.