אירוע קשה התרחש בבית הספר התיכון היזלווד איסט במיזורי, ארצות הברית, כאשר סרטון שהופץ ברשתות החברתיות הראה תלמידה צעירה תוקפת באכזריות את חברתה לכיתה.

בסרטון - שלא יכולנו לפרסם כאן מאחר והתוכן קשה מאוד לצפייה - נראית התלמידה מכה ללא רחם את חברתה עד כדי אובדן הכרה, כשהיא מטיחה את ראשה שוב ושוב בקרקע. הקורבן גם סבלה מהתקף אפילפטי בעקבות התקיפה האלימה כשבינתיים, הקטטה סביבה התרחבה והיא נותרה שכובה רועדת על הכביש כשאף אחד לא נחלץ לעזרתה.

הקורבן, מוטלת על הכביש כשהיא סובלת מהתקף אפילפטי (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
הקורבן, מוטלת על הכביש כשהיא סובלת מהתקף אפילפטי (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

משטרת מחוז סנט לואיס אישרה כי התלמידה שהוכתה נפצעה באורח קשה בראשה והיא עדיין מאושפזת במצב אנוש, ללא פירוט שמה וגילה. חשודה בת 15 נעצרה והועמדה לדין באשמת תקיפה, והמשטרה חוקרת כעת את האירוע.

התקרית הקשה הדגישה את החשש הגובר מפני אלימות בבתי ספר בארה"ב, כשכמעט מחצית מבתי הספר דיווחו על עלייה באירועים אלימים לפי נתוני מרכז ארצי לסטטיסטיקה חינוכית. ג'יימס קלארק, סגן נשיא בארגון עירוני, הביע דאגה עמוקה לאחר שצפה בסרטון ואמר שיש צורך דחוף בהתערבות בשל תרבות האלימות בקרב בני הנוער כיום.

מחוז החינוך של היזלווד הוציא הודעה שקראה לאחריות קהילתית במאבק בבריונות ואלימות צעירים לאחר הטרגדיה. האירוע הקשה צולם והופץ ברשתות החברתיות, וממחיש את המצב הבעייתי שבו נמצא החינוך בארצות הברית.