159 ימים עברו מאז ה-7 באוקטובר, ועבור המשפחות השכולות ובנות ובני הזוג של הנרצחים והנרצחות - הזמן עצר מלכת. ג'סיקה אלטר, שאיבדה את בן זוגה מזה שש שנים, בן שמעוני ז"ל בבוקר השבת השחורה, משתפת באופן קבוע ברשתות החברתיות את החוויה האישית שלה מול האובדן הקשה מנשוא.

בסרטון שובר לב שהעלתה ביממה האחרונה לעמוד ה-TikTok שלה, שיתפה אלטר בת ה-28: "מישהו התחיל איתי עכשיו. מישהו שאל אותי אם אני 'באה לפה הרבה', ואם אני רווקה. לכי תסבירי לו שאת לא רווקה כי את מרגישה בזוגיות, שבן הזוג שלך קיים, פשוט בשמיים... שאת אלמנה כי את מרגישה אלמנה, שלקחו לך את בעלך".

@jessicamirandaelter אני לא רווקה. @Remember_Ben_Shimoni ♬ River Flows in you - 小抑不抑

היא המשיכה: "לכי תסבירי לו, לבחור המסכן הזה שבסך הכל שאל אם את רווקה. לכי תסבירי לו שאת מחכה לבן הזוג שלך שיחזור, ושאת יודעת שלא. שאלה כל כך פשוטה, אבל לא. אני לא רווקה. אני שומרת לך אמונים גם כשאתה לא פה".

"תשאלו אותי הכל, באמת. רק אל תשאלו אותי מה שלומי ואם אני רווקה. אין לי איך להכיל את השאלות האלה. אני גם לא חושבת שיגיע היום שאני אענה למישהו 'כן, אני רווקה'. אני אף פעם לא אהיה רווקה כי לא נפרדנו", סיכמה אלטר.

שמעוני ז"ל, הצליח לחמוק מהטבח האכזרי שאירע במסיבת הטבע ברעים תוך שהוא מחלץ אנשים רבים שלא הכיר ובכך הציל את חייהם. הוא הגיע עד לבאר שבע אך בחר לחזור שוב למקום בו המוזיקה התחלפה בצרורות של ירי וזאת כדי להציל אל חבריו שנשארו מאחור.

הוא הצליח לחלץ שמונה מהם תחת אש חיה אך למרות תחנוני משפחתו, חבריו ובת זוגו - החליט לחזור פעם נוספת אל התופת כדי לנסות ולהציל את מי שרק אפשר, אך מהפעם הזו הוא כבר לא חזר. בן 31 היה במותו.