ג'סיקה וודס בת ה-33 תושבת פאלאטקה, פלורידה, ארה"ב, שכנה בסמוך לסניף של חברת H&R Block בעירה. אחת מעובדות הבנק הכירה את של האם, אשר נהגה לשהות באזור ולנצל את השירותים של המקום להחלפת חיתוליה של בתה.

מטריד: ננשך על ידי תנין כשניסה לשחות לחוף - כך זה הסתיים

על פי כתב האישום, העובדת ראתה את בת ה-33 מכה את בתה באגרוף ונושכת אותה בתוך השירותים. למחרת, ה-5 במרץ, וודס נמצאה ישנה על מזגן חיצוני כשבתה הייתה בעגלת קניות סמוכה ללא שמיכה.

ג'סיקה וודס, הוגשו נגדה מספר אישומים לאחר שניסתה למכור את בתה (צילום: Putnam County Jail)
ג'סיקה וודס, הוגשו נגדה מספר אישומים לאחר שניסתה למכור את בתה (צילום: Putnam County Jail)

העובדת שאלה את אותה אם היא זקוקה לעזרה, אך זו דרשה ממנה כסף. כשהעובדת סירבה, וודס זרקה לעברה את בתה. מאוחר יותר באותו היום, בת ה-33 חזרה לבנק והניחה את בתה על הרצפה. הילדה מיד החלה לזחול לכיוון היציאה, והעובדת לקחה אותה אל תוך הבנק ודיווחה למשטרה.

וודס הציעה לעובדת למכור לה את בתה תמורת 500 דולר, ולאחר שהעובדת סירבה - האם עזבה את המקום והשאירה את הילדה בסניף הבנק. השוטרים לקחו את הפעוטה המסכנה לחסותם עד שהגיעו פקידי רווחה ולקחו אותה לפנימייה טיפולית.

הפעוטה הועברה לרשויות (צילום: אינג'אימג')
הפעוטה הועברה לרשויות (צילום: אינג'אימג')

חוקרים במשטרה המקומית הוציאו נגד וודס צו מעצר בגין התעללות בפעוט חסר ישע, הזנחה ונטישה. היא נעצרה ביום שלישי ה-7 במרץ והואשמה בששה עבירות פליליות, ביניהן מכירת קטין תמורת כסף או רכוש, נטישת ילד, התעללות חמורה בקטין ושלוש עבירות של התעללות בילד ללא חבלה גופנית חמורה. ערבותה נקבעה לסכום של 255,000 דולר.

מקרים דומים של מכירת ילדים אירעו בפלורידה בשנים האחרונות, כולל ניסיון של עבריין מין מוכר לרכוש ילדה בת שמונה ב-100,000 דולר בסופרמרקט בשנת 2022. המקרה המצמרר של ג'סיקה וודס ממחיש את הצורך להגן על ילדים מפני התעללות והזנחה קיצונית מצד הוריהם.