השחקנית אליזבת הארלי בת ה-58, כיכבה בסרט הטריילר האירוטי "Strictly Confidential" שביים בנה, דמיאן הארלי. בראיון ל-Fox News, היא הודתה שהרגישה "בטוחה ומוגנת" כשבנה הנחה אותה בסצנות מיניות שהיא לא הייתה רגילה להשתתף בהן כשחקנית.

זהו הסרט הראשון אותו ביים בנה, דמיאן בן ה-21. הטריילר האירוטי מתמקד באישה צעירה שנרדפת על ידי מותה של חברתה הטובה. "כתבנו את התסריט כשהייתי בן 20", סיפר. "נסענו לקריביים וצילמנו את הסרט ב-18 ימים - זה היה מטורף".

"הוא תמיד שאל אותי, 'אם אצליח לביים סרט אמיתי, את תשתתפי בו?' ואמרתי 'בוודאי, בסרט הראשון שלך אני אשתתף'", הוסיפה אליזבת.

הטריילר הלוהט שהתפרסם בפברואר כלל סצנת מין סוערת בה הארלי נישקה את שחקן המשנה פר צ'יראוורה. דמיאן, שצילם את אמו בבגדי ים לרשתות החברתיות, הודה שלראות את גופה אינו "עניין גדול".

"אנשים רואים בזה דבר מוזר, אבל אנחנו בתעשייה הזו. בידור היה חלק מרכזי בכל חיי, אז בשבילנו זה לא נורא. היא מצלמת אותי, אני מצלם אותה". במקביל, אמרה אליזבת: "אני רגועה לידו. הוא שומר עלי. איש לא אוהב להצטלם בבגדי ים, אבל זה חלק מהעבודה שלי".

"זה משחרר לדעת שמישהו מאחורי המצלמה שומר עליך, כמו בסרט הזה. הדברים שהייתי אמורה לעשות לא היו דברים שעשיתי הרבה קודם, אבל כשהבן שלי שם ידעתי שאני בטוחה ושמורה. ידעתי שבצילומים ובעריכה הוא ישמור עליי. אז בעבודה עם המשפחה יש משהו משחרר. אולי אעשה זאת שוב".

דמיאן ציין שעבודתם המשותפת על המסך תהיה "הראשונה מני רבות". "הרגשנו בנוח ביחד", הוסיף.