קרוליין וי בת ה-70, עובדת כנותנת שירותי מין כבר שש שנים ובזמן זה היא קיבלה עשרות בקשות מוזרות מלקוחות שונים. בפודקאסט LadBible, היא סיפרה שהלקוח הכי צעיר שלה היה "ילד מאוהב וביישן" כבן 20. "עצבני מאוד", היא נזכרה.

הגבר המבוגר ביותר שפנה אליה לצורכי שירותי מין התחמק מלחשוף את גילו המדויק. בעוד שהוא טען בהתחלה שהוא בשנות ה-70 לחייו, היא חשדה שהוא עשוי להיות מבוגר יותר בכ-20 שנה.

וי טענה שעד כה היא הפסיקה להיות עם כ-1000 פרטנרים "בערך". יש לה מלתחה גדולה ובה "כל פריטי הלבוש הסקסיים שמדליקים גברים", אותם היא לובשת בעבודתה. "יש לי כמה תלבושות עור לבחורים שאוהבים עור ויש לי גם גרביונים לכל הגוף", סיפרה.

יש לה גם אוסף עצום של צעצועי מין שלדעתה הם מהווים הרבה יותר הנאה מגברים. בת ה-70, שגובה כ-150 דולר לשעה הופיעה בעבר בתוכניתו של ג'רמי קייל, שם שוחחה על עבודתה ואמרה שהיא מאוד נהנית ממנה. "לא הייתי עושה את זה אם לא הייתי אוהבת את זה", סיפרה.

קרוליין וי (צילום: ITV)
קרוליין וי (צילום: ITV)

"אני מכירה המון עובדים ועובדות שעושים את זה כמו 'מפעל', אחד נכנס ושני יוצא - רק בשביל הכסף. אבל לא, אני לא. אני חייבת ליהנות מזה. ביום שאני לא אהנה מזה אני אפסיק לעשות את זה".

במשך רוב חייה היא לא התעניינה במיוחד במין, אבל החשק המיני שלה התעורר לפתע כשהייתה בת 57, מה שהוביל אותה לנסות את מזלה בדוגמנות ארוטית. למרות שהתבקשה לספק כמה סוגי שירותים שונים מאז תחילת הקריירה שלה, וי אמרה שלרוב, מה שגברים רוצים הוא די ברור: "הם בסך הכל רוצים שאהיה הסבתא שלהם או הדודה שלהם או מה שלא יהיה - ואני אומרת 'למה לא?' בעצם?".