ברוב המקרים, בשעת חירום כל אדם דואג קודם כל לעצמו. זה אינסטינקט הישרדותי שמאוד קשה להתנגד לו. אבל מדי פעם ישנם סיפורי גבורה על אנשים שהלכו נגד הטבע שלהם והצילו אחרים מאסון, מה שלפעמים עלה להם בחייהם. כך בדיוק עשתה בשבוע שעבר אם לילדה מניו דלהי, שהעירה את כל דיירי הבניין שלה כשפרצה שריפה במקום, ובכך הצילה את חייהם.

כאשר סוואטי גרג בת ה-33 התעוררה לילה אחד לקחת כוס מים היא הריחה ריח של עשן מחוץ לדירתה שבקומה החמישית, בה התגוררה עם בעלה ובתה. באותו שבוע, אמה בת ה-60 התארחה אצלם וישנה בחדר האורחים. כשפתחה את הדלת של הדירה, נחרדה לגלות שכל הקומה עלתה באש, ומיד הלכה להעיר את משפחתה כדי לפנות אותם מהבניין. בעוד בעלה, בתה בת הארבע ואמה חיפשו מחסה, סוואטי החלה להסתובב בכל הבניין ודפקה על דלתות הדירות כדי להעיר את הדיירים.

כאשר הגיעה לקומה התשיעית והאחרונה, רצתה לחזור חזרה אבל הבינה שגרם המדרגות היחידי מלא בעשן. היא ניסתה לברוח אל הגג, דרך המילוט היחידה שהייתה לה פרט למדרגות, אך הדלת הייתה נעולה. על פי ה"סטאר אונליין", כשהפרמדיקים מצאו אותה היא שכבה מחוסרת הכרה ליד הדלת, כשעה לאחר שפרצה השריפה. למרבה הצער, היא נפטרה בדרך לבית החולים, כשסיבת המוות נקבעה כחנק כתוצאה משאיפת עשן. בזכותה, כל 200 דיירי הבניין ניצלו.

"לקחתי את בתי וחזרתי למעלה. אשתי ואמה היו מאחורינו. היה יותר מדי עשן וראיתי דלת פתוחה של אחת הדירות שהיו ריקות והתחבאתי שם עם בתי", סיפר בעלה של האישה על האירוע הטרגי לחדשות ה- hindustantimes. "היא הייתה מאחורי עם אמה חולת האסתמה. חשבתי שגם הן מצאו מפלט באחת הדירות. אבל אחר כך הבנתי שהן נלכדו בגלל העשן, ואשתי המשיכה לעלות עד לגג בתקווה לשאוף אוויר נקי".


אם לא די באסון שפקד את המשפחה, הסבתא, שפונתה יחד עם כל הדיירים, נפטרה גם היא כמה ימים לאחר מכן כתוצאה משאיפת עשן. בעקבות האירוע הטרגי, רבים מתושבי הבניין, בעיקר הנשים, מחו על התכנון הלקוי של הבניין, ועל אדישות הרשויות. "שתי נשים איבדו את חייהן בשריפה, אך הרשויות לא עושות דבר בנידון. זה מצער שהן לא רואות ערך לחיי אדם", סיפרה אחת הדיירות לחדשות timesofindia.
 
על פי הממצאים עד כה, השריפה פרצה בשל קצר בארון חשמל בקומה הראשונה. במשטרה פתחו בחקירה כנגד היזם ואחראי התחזוקה בבניין בחשד לרשלנות, ועד כה נמצאו לא מעט הפרות בטיחות בבניין - ביניהן העדר גרם מדרגות נוסף במקרה של שריפה, וכן נעילת הדלת אל הגג.