אם אתם לא טיפוסים שאוהבים אקסטרים ומקומות מאתגרים ומסוכנים, כנראה שכדאי שתתרחקו ממכונות כביסה. מסתבר שהפריטים השימושיים האלו הם לא כל כך בטוחים כמו שהיו רוצים שנאמין, ולא אחת שומעים על אנשים שנפצעו בשל כשל במייבש או מכונת הכביסה. לפעמים, למרבה הצער, זה אף נגמר בצורה הרבה יותר גרועה. לאחרונה למשל, גבר ממלזיה מצא את מותו במכבסה ציבורית, כשבסך הכל רצה לייבש בגדים במייבש כביסה. 


הגבר בן ה-43 הגיע למכבסה בעיר קלנג יחד עם בתו ב-4 באוקטובר על מנת לכבס בגדים. כשסיים עם מכונת הכביסה, הכניס את בגדיו למייבש, אך כשלחץ על כפתור "התחל" המכונה התפוצצה באורח פתאומי. לפי דיווח של ה"סטאר אונליין", האב נפצע באורח קשה בעקבות הפיצוץ וסבל מכוויות ב-73% מגופו. "קיבלנו שיחה מהבן שלו, הוא סיפר שאביו מת", סיפר מפקד משטרת דרום קלאנג, עמאר ראמלי. "לפי רופאיו, הוא נפטר בשל כוויות חמורות וכשל רב מערכתי".

בתו נפצעה גם היא במהלך הפיצוץ וסבלה מכוויות ב-37% מגופה. בימים אלו, היא עדיין בבית החולים ומחלימה מפצעיה. נכון לעכשיו, לא ברור מה גרם למייבש הכביסה להתפוצץ והנושא נמצא בחקירה. 
זו לא הפעם הראשונה שאירוע חמור התרחש במכבסה וכנראה גם לא הפעם האחרונה. כמה שבועות קודם לכן, באותה מדינה בדיוק, בן שלוש ננעל במכונת כביסה במכבסה וכמעט מצא בה את מותו. החלק הכי מזעזע במקרה הוא, שהוא הוכנס לשם בכוונה בידי הדוד שלו, שחשב שזה יהיה מאוד מצחיק לנעול בתוכה את אחיינן.

האירוע המסוכן התרחש בעיר ראואנג, כשהדוד בן ה-27 התלווה אל האם ואל בנה למכבסה ציבורית. הדוד והאחיין שיחקו במכבסה, בזמן שהאם הכניסה בגדים לאחת המכונות ולא הסתכלה על המתרחש. "ואז הוא הכניס את האחיין שלו למכונה כבדיחה, וגרם לכך שהוא נלכד במכונה במשך כ-20 דקות", הסביר סופט לים בקפאי ממשטרת הולו-סלנגור. 
 
הבדיחה התבררה מיד כמטופשת לאחר שהדוד לא הצליח לפתוח את הדלת ולהוציא את הפעוט מהמכונה. למרבה המזל, "הוא חולץ בידי אזרחים ואנשי משטרה, ויצא ללא פגע". מיד עם תום החילוץ הדוד נלקח למעצר, ועלול להיות מואשם בהתעללות, הזנחה וגרימת נזק נפשי.