להיות בקשר זוגי מחייב זה לא קל ובהחלט לא מתאים לכל אחד, ועם כל הפיתויים שיש סביב, זה לא פלא שכל כך הרבה אנשים בוגדים. ברוב המקרים, אנשים שמנהלים רומן יעשו זאת עם מישהו שהסיכויים שיגלו על כך לבני הזוג הם קלושים - כמו קולגה, ידיד או אדם שפגשו בפאב. אבל החובבנים שבהם עלולים לבחור באנשים הרבה פחות מתאימים מכל הבחינות, כמו למשל מישהו מהמשפחה של בני הזוג.



לאחרונה למשל, צעיר בן 24 מבריטניה חשף שהוא מנהל רומן עם האמא הגרושה של חברתו, ומתקשה מאוד לבחור בין השתיים. לדבריו, היה ביניהם חיבור מהרגע הראשון, והוא אומנם לא רוצה לפגוע בחברתו אך גם מתקשה לוותר על אמא שלה. "אני יודע שזה רע, אבל אני נהנה יותר מדי וקשה לי לוותר על זה. הסקס איתה מדהים", סיפר הצעיר ל"סאן" הבריטי. עם זאת, הוא מודה ש"חברה שלי מהממת, קטנה, בלונדינית ומלאת חיים".


הוא החל לצאת עם זוגתו לפני חצי שנה, אבל את האם פגש רק לאחרונה. במשך החודשים הראשונים לזוגיות שלהם, האם ביקרה את בתה הבכורה בסקוטלנד לאחר שנולד לה ילד, לכן הם הכירו רק במסיבת יום ההולדת שנערכה עבור האם לפני חודש. "חברה שלי ארגנה לאמה מסיבת הפתעה. זה היה ממש כיפי וכולם הסכימו שזו הייתה אחת המסיבות הכי טובות שהיו בהם", סיפר הצעיר. "אמא שלה נראתה מדהים, עם חולצה שחושפת כתפיים וחצאית מיני. היא בת 42 ובתה בת 22 אבל הן נראות יותר כמו אחיות".
 

לא רוצה לפגוע בחברה, אבל נהנה מהסקס עם האמא. אילוסטרציה: אינגאימג
לא רוצה לפגוע בחברה, אבל נהנה מהסקס עם האמא. אילוסטרציה: אינגאימג


לטענתו, האם פלירטטה איתו כל הערב, ואמרה לו ש"יש לבת שלי מזל שהיא מצאה כזה בן זוג כל כך שווה". כל פעם שהסתכל לכיוון שלה היא חייכה אליו ואפילו שלחה לו נשיקה באוויר. אומנם לבת זוגו יש דירה משלה, אבל באותו היום הם נשארו לישון אצל האמא. כשהחברה הלכה לישון, הוא נשאר לדבר עם האם והדודה. לבסוף הדודה הלכה הביתה והם נשארו לבד.

"הייתי המום כשפתאום היא התקרבה והתיישבה על הברכיים שלי. היא החלה לשחק לי בשיער עם האצבעות שלה", סיפר הצעיר על היום בו החל הרומן ביניהם. "היא הייתה מאוד סקסית, כל כך נמשכתי אליה. התחלנו להתנשק, אחר כך הלכנו לצריף הקטן בחצר ועשינו סקס. וואו, זה היה מדהים". אבל זה לא הסתיים בזה, ומאז הם ממשיכים להתכתב וקובעים איפה מתי להיפגש, בדרך כלל בימים שהחברה עובדת עד מאוחר: "אף אחד מאיתנו לא רוצה לפגוע בה, אבל שנינו רוצים להמשיך לקיים יחסי מין". הוא הוסיף שהאם "אמרה לי שאני המאהב הכי טוב שהיה לה, ואני מודה שגם אני מאוד נהנה איתה". 

הסיפור כמובן מיד הצית גל של תגובות בקרב הגולשים, שנעו בין שעשוע לכעס. "החברה המסכנה. זו הבגידה הכי גדולה שאפשר להעלות על הדעת", כתב אחד מהם, ואחר הוסיף בהומור: "אולי אם החברה הייתה טובה יותר במיטה זה לא היה קורה. אולי היא צריכה להתאמן?". אחר כתב ש"האמא צריכה להתבייש שהיא משתמשת כך בצעיר התמים הזה".