הרבה אנשים פוחדים מכרישים, ובשל היח"צ הרע שיצא להם קצת קשה להאשים אותם. בשל סרטים כמו "מלתעות" אם תפגשו אחד כזה סביר להניח שתמותו מפחד. אישה מסין למשל חוותה השבוע את בהלת חייה, כשהחליקה ונפלה לתוך בריכת כרישים בשעת ההאכלה שלהם. זה לא יהיה מוגזם להאמין שהיא וודאי חשבה שתהפוך לארוחתם הבאה.

בתיעוד מהאירוע, שהתרחש בקניון במחוז ג'ג'יאנג שבמזרח סין, אפשר לראות את האישה עומדת על גשר שקוף, מחליקה ונופלת לתוך בריכת הכרישים. מיד לאחר מכן, ממהרים למקום שני אנשי אבטחה ומחלצים אותה. למרבה המזל, אף אחד מהמעורבים לא נפצעו.

דובר של הקניון סיפר לכלי התקשורת המקומיים שהמקום לא היה פתוח אותה עת, ורק העובדים נכחו במקום והתכוננו להאכיל את הכרישים, לכן הבריכה הייתה פתוחה. הוא הוסיף שהאישה, שעובדת באחת החנויות, נכנסה למתחם ללא אישור כי מיהרה לפגישה וחיפשה קיצור דרך.




בריכת הכרישים ממוקמת בקומה השלישית בקניון תחת גשר שקוף, כך שהקונים יוכלו להסתכל עליהם בעודם עוברים עליו. אותה עת היו בבריכה שני כרישים צעירים מסוג לימוני, ולפי הדובר הם לא מהווים סכנה בכל שלב שהוא, ומדובר במין שלא נוטה לתקוף בני אדם.

אבל האירוע המוזר, שהפך מיד ויראלי בקרב גולשים ברחבי העולם, הטריד רבים דווקא מסיבות אחרות. רבים מהגולשים ריחמו על הכרישים ותהו למה מלכתחילה הם נכלאו בתוך בריכה בקניון, במקום להיות חופשיים בים. אחרים טענו שכאשר להנהלת הקניון ימאס מהם, הכרישים ודאי יהפכו לאוכל.