אם אי פעם תתכננו לגנוב כסף, לא כדאי שתלמדו מהדייל הזה ממצרים שבסוף גם נאלץ להיפטר מכל השלל שלו וגם הסתבך קשות עם הרשויות. הדייל בן ה-37 גנב משלושת אחיו כ-7,000 דולרים במהלך טיסה מסינגפור לדובאי, בזמן שאלו קמו ממושביהם לבדוק מה עם אביהם. כשהוא שמע שהם יצרו קשר עם המשטרה, נלחץ והשליך את כל הכסף לאסלה לפני הנחיתה.



אחד מאחיו, בן 43, סיפר בשבוע שעבר לבית המשפט בדובאי על מה שהתרחש באותה טיסה: "שני אחי ואני נסענו במחלקת עסקים בדרך חזרה מבנגקוק. אבא שלנו, שנסע יחד איתנו, חש לפתע ברע. השארנו את רכושנו במושבים שלנו והלכנו לבדוק לשלומו". כשהם חזרו, כאמור, הבינו שכספם נגנב.

 
A steward on a #Dubai-bound flight stole 18,550 AED ($5,000) from three brothers while they were tending to their father who fell ill during the flight, a Dubai court has heard.https://t.co/bqayhZjLr7
כשהמטוס נחת בדובאי, המשטרה כבר חיכתה בשדה התעופה והחלה לבדוק את הנוסעים והמטוס, אך לא הצליחה לאתר את הכסף בשום מקום. אח אחר, בן 35, סיפר ש"בהמשך נאמר לנו שהייתה טביעת אצבע על החפצים שלנו, שהתאימה לזו של אחינו. במהלך הטיסה ראינו שהוא קונה בושם יקר, אבל אז עוד לא גילינו שכספינו נגנב". אנשי צוות סיפרו שראו את הדייל הולך שוב ושוב למחלקת העסקים, למרות שהמטלות שלו היו במטבח ובחלקו האחורי של המטוס. 

כשהוא נלקח לחקירה מספר ימים לאחר הטיסה, ניסה לתרץ את מעשיו והכחיש את האישומים נגדו. "תחילה הוא הכחיש שגנב את הכסף, וטען שעזר לנוסעים עם התיקים שלהם וכנראה נגע גם באלו של אחיו", סיפר גורם בכיר במשטרה המקומית. "בהמשך הוא התוודה על מעשיו, וסיפר שהשליך את השטרות לשירותים לפני הנחיתה". נכון לעכשיו, הדייל מואשם בגניבה במקום העבודה, וממתין לדיון הבא נגדו שיתקיים בתחילת החודש הבא.