רובנו לא נהיה מסוגלים להסתכל על ההורים של החברים שלנו כדייט פוטנציאלי, ועצם הרעיון על קשר רומנטי איתם ישמע לנו מבחיל. אחרי הכל, הם האבא והאמא של האנשים שאנחנו מכירים כבר שנים, ומעבר לכך הם גם מאוד מאוד מבוגרים. אבל תאמינו או לא, יש אנשים בעולם הזה שכל מה שמעביר בנו צמרמורת עושה להם את זה.



למשל כמו הצעירה הזו מפיניקס, אריזונה, שהתחתנה עם לא אחר מאשר אבא של החברה הכי טובה שלה, שגדול ממנה ב-27 שנים. לדבריה של טיילור לוהמן בת ה-27, זו הייתה אהבה ממבט ראשון ומדובר בקשר מעמיק שלא מבוסס רק על משיכה פיזית. היא פגשה לראשונה את בעלה, קארן לוהמן בן ה-52 לפני חמש שנים, כשעבדה יחד עם הבת שלו אמנדה בת ה-30.



טיילור וקארן ביום חתונתם. צילום: פייסבוק
טיילור וקארן ביום חתונתם. צילום: פייסבוק


אותה עת, קארן היה נשוי והיא הייתה במערכת יחסים, אבל הם לא היו יכולים להתעלם מהחיבור המידי שנוצר ביניהם. "כשראיתי אותו בפעם הראשונה חשבתי שהוא מאוד נאה והוא אמר שאני חמודה והתחלנו לפלרטט", היא סיפרה בראיון לחדשות Caters. "אבל בגלל שהייתי חברה של אמנדה במשך שנה, הרגשתי מאוד רע עם זה בהתחלה, הרגשתי אשמה. אך ככל שהזמן עבר התגברתי על זה. אמנדה גם יודעת שאני תמיד אהיה  שם עבורה".

בגלל שהן החברות הכי טובות היא לא הראתה התנגדות לקשר של טיילור עם אביה, אבל הוריה לעומת זאת לא היו מרוצים. "בהתחלה, ההורים שלי היו מאוד מודאגים, בעיקר כי זה אבא של חברה שלי", הסבירה טיילור. "אבל הם ידעו שתמיד העדפתי לצאת עם גברים מבוגרים. עכשיו שתי המשפחות שלנו תומכות בקשר".

אחד הדברים שעזר לסובבים אותם לקבל את הקשר, זו העובדה שהם הבינו שמדובר במשהו שהוא מעבר למשיכה וסקס, ושזו אהבה של ממש. "התאהבתי בו גם בגלל האישיות שלו, הוא מקסים, זה גרם לו להיות מאוד מושך בעיני. הוא כיפי ואוהב לבלות, ושנינו אוהבים ללכת למסיבות". 

טיילור וקארן. צילום: פייסבוק
טיילור וקארן. צילום: פייסבוק


באשר לעתיד, גם טיילור וגם קארן לא רוצים ילדים ושמחים מהמצב כמו שהוא: "למה שארצה להשתנות בשלב הזה בחיים שלי? אני אוהבת את החיים שלי. אנחנו נהנים מהחופש שיש לנו לטייל ולבלות יחד". יחד עם זאת, בשל פער הגילאים האדיר, הם יודעים שלא תמיד יהיו יחד ושקארן כנראה ימות ראשון. "נפגשנו עם עורך דין לענייני צוואות, זה לא משהו שהרבה נשים בשנות ה-20 שלהן צריכות להתעסק איתו וזה די קשה. אבל אנחנו יודעים מה יקרה, והמחר לעולם אינו מובטח".

אמנדה, טיילור וקארן. צילום: פייסבוק
אמנדה, טיילור וקארן. צילום: פייסבוק