הרבה אנשים שחשים בדידות בוחרים לאמץ חיות, ובכך משפרים הן את חייהם והן את אלו של בעל החיים. לעומתם, יש מי שעדיין מעדיפים לקנות חיית מחמד, מה שבדרך כלל לא נגמר בצורה חיובית עבור אף אחד מהצדדים. קחו לדוגמה גבר בודד מסין שהחליט לקנות גור כלבים, והבין במהרה שעבדו עליו ושהוא קיבל חיה אחרת לחלוטין.



הגבר האלמוני, שעובד בבניין משרדים, חש בדידות ולכן החליט לקנות כלב כדי שיארח לו חברה. הוא רכש את "גור הכלבים" מסוחר כלבים ליד הבית שלו, והתלהב מהמחיר הזול שלו. אבל ככל שעבר הזמן וה"גור" גדל, הוא הבחין שהוא מתנהג מוזר וגם לא ממש דומה לחברו הטוב ביותר של האדם. כשהוא מבולבל לגבי זהות החיה, הוא העלה תמונות שלה לרשת החברתית הסינית Weibo, בתקווה שהגולשים יוכלו לעזור לו להבין מה היא. "הוא לא הולך או רץ כמו כלב", הוא כתב לצד התמונות.


לפי אתר החדשות Shanghaiist, הגולשים ההמומים לא הבינו איך הוא חשב שזה כלב, למרות שהם בעצמם לא הצליחו לזהות את בעל החיים כראוי. כולם טענו פה אחד שהיצור השחור והחמוד הוא סוג של עכברוש בשם bamboo rat. מדובר במכרסם שניזון מצמח הבמבוק, וכמובן שבסין הוא נחשב בעצמו למאכל. בעקבות התשובות שקיבל, הגבר סיפר שמספר את ה"עכברוש" לאימוץ כי לא ידע איך לטפל בו.

מאז, הסיפור המשונה הפך ויראלי מעבר לגבולות סין, וגולשים מרחבי העולם זיהו סוף כל סוף באיזה בעל חיים מדובר. על פי רוב, זה הוא שרקן חסר פרווה, שהוא חיית מחמד שהפך פופלארית בשנים האחרונות. 


תהיה זהותו של בעל החיים אשר תהיה, אין ספק שהוא מאוד חמוד ומגיע לו בית טוב. נקווה שהוא אכן מצא אחד כזה.
זה לא כלב, זה שרקן. צילום מסך
זה לא כלב, זה שרקן. צילום מסך