מי שכבר יצא לו להתקשר למשטרה יודע שבדרך כלל היא לא מגיעה כשקוראים לה, לכן עדיף להימנע מכך. במקרים רבים היא אף עלולה להעניש את מי שמבקש ממנה עזרה. אזרח מטורקיה למד זאת לאחרונה בדרך הקשה, לאחר שניסיונותיו לאותת לשוטרים שהוא במצוקה כשלו, וכעת הוא צפוי להיכנס בשל כך לכלא.



אז נכון, סארף קאן בן ה-55 התקשר למשטרה קצת יותר מדי, אבל מאחורי פנייתו עמדה סיבה שוברת לב. לפי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, קאן נהג להתקשר למשטרה באיסטנבול כ-100 פעמים ביום בין מאי 2017 למאי 2018, כשסך הכל התקשר אליהם כ-45,210 פעמים במהלך שנה אחת. לאחר שלשוטרים נמאס יום אחד משיחותיו הבלתי פוסקות, הם החליטו לפגוש אותו פנים אל פנים ועצרו אותו לחקירה. 

 
בהצהרתו הרשמית, קאן הסביר שפשוט היה מאוד בודד ועצוב ורק רצה שמישהו יקשיב לו: "התגרשתי מאשתי לפני שנתיים ומאז לא הפסקתי לשתות. שקעתי בדיכאון ולא היה לי עם מי לדבר, אז התקשרתי למוקד החירום של המשטרה". הוא גם התנצל בפני השוטרים והבטיח לא לעשות זאת שוב, אך אלו סרבו לקבל את התנצלותו, ובמקום לעזור לו הגישו נגדו תלונה.
 
במהלך הדיון הראשון נגדו בבית המשפט, נציגים מהמשטרה סיפרו שבאף אחת מהפעמים בהם קאן התקשר אליהם לא התלונן על בעיה כלשהי או ביקש את עזרתם. במקום זאת, הוא רק ניסה לנהל שיחה מאוד ארוכה עם כל מי שענה לו. נכון לעכשיו, הוא מואשם במניעה מעובדי ציבור לבצע את תפקידם, ואם יורשע הוא עלול להיכנס לכלא לחמש שנים.