כשאנחנו כועסים, אומרים שכדאי לחכות עד אשר נרגע לפני שאנחנו מגיבים, כדי שלא נגיד או נעשה משהו שנתחרט עליו. אנשים רבים שלא נשמעו לעצה זו מצאו את עצמם במצבים מאוד לא נעימים, בלשון המעטה, כשהפעולות שעשו ברובן היו בלתי הפיכות. תוכל להעיד על כך צעירה ממקסיקו, שהחליטה להסיר לעצמה את הפופיק בגלל שהסתכסכה עם בני משפחתה.



כעת, שלוש שנים לאחר מכן, פאולינה קסיאס לנדרוס בת ה-23 מודה שהיא מצטערת על זה ועצובה על כך שתאלץ לחיות לעד בלעדיו. לדבריה, הקשר שלה עם משפחתה אף פעם לא היה טוב, כי אלו התנגדו לאורח חייה ולא אהבו את זה שהיא מקעקעת את עצמה ועושה פירסינג ללא הרף. "תמיד היו לי בעיות עם המשפחה שלי, אף פעם לא היינו קרובים", סיפרה ל"סאן" הבריטי. "אבל ביצוע שינויים בגוף תמיד ריתק אותי, יש בהם משהו מאוד נעלה לדעתי".

ככל שבני משפחתה התנגדו יותר למעשים שלה, כך היא הקצינה אותם עוד יותר, עד שיום אחד החליטה לעבור את הניתוח הלא שגרתי. הסרת הפופיק היתה עבורה דרך "לחתוך" את הקשר שלה למשפחתה באופן סמלי: "רציתי לעבור הליך של דה-הומניזציה בדרך סימבולית, רציתי לעשות משהו שנוי במחלוקת".

אבל הניתוח המזעזע גרם ללא מעט בעיות, כשבין היתר התפתח במקום זיהום חריף שריתק אותה למיטה למשך זמן רב. "סבלתי, העברתי ימים רבים במיטה. לא יכולתי להתמתח, לדחוף את הגוף לעמוד או לצחוק", הסבירה לנדרוס והוסיפה שזה קרה בגלל שהמנתח לא הסביר לה איך לטפל במקום. "לבסוף הוא התרפא בסוף מעצמו בהדרגה אבל לא לגמרי, זה אף פעם לא ייסגר לחלוטין".
 
מתחרטת על שבחרה להסיר לעצמה את הפופיק. פאולינה קסיאס לנדרוס, צילום מסך
מתחרטת על שבחרה להסיר לעצמה את הפופיק. פאולינה קסיאס לנדרוס, צילום מסך

 
בזמנו, היא החליטה לתת את הפופיק כמתנה די מבחילה למי שהיה אז בן זוגה, ולטענתה הוא דווקא מאוד שמח על כך. "זה היה משהו שעשיתי בלי מחשבה. הייתי טיפשה וצעירה, הייתי מאוהבת בו. הוא תמך בי בזמנים קשים והוא אחד האנשים שהשפיעו עלי הכי הרבה בחיי", הסבירה. "שמתי את זה בתוך שקית פלסטיק קטנה עם פתק שכתבתי עליו 'אני אוהבת אותך'. זה היה מאוד מרגש. הוא אמר שישמור על זה לנצח, כי הוא יודע מה המשמעות שעומדת מאחורי זה. אנחנו עדיין בקשר טוב".
 
אבל שלוש שנים לאחר מכן, לנדרוס השלימה עם משפחתה, מה שגרם לה להתחרט על הניתוח ולהבין עד כמה זה בלתי הפיך. "אני מתחרטת על זה, זה גרם לאמא שלי להרגיש רע, היא הייתה מאוד עצובה בגלל זה", סיפרה. "אם הייתי יכולה לחזור בזמן, לא הייתי עושה זאת שוב. זה היה פיזי, אימפולסיבי ופגע בהרבה אנשים. אבל למרות שעשיתי את זה מהסיבות הלא נכונות, זה לימד אותי לחשוב לפני שאני מחליטה לעשות משהו. הצלקת היא תזכורת לכך"
 
מתחרטת על שבחרה להסיר לעצמה את הפופיק. פאולינה קסיאס לנדרוס, צילום מסך
מתחרטת על שבחרה להסיר לעצמה את הפופיק. פאולינה קסיאס לנדרוס, צילום מסך