המאפיה של נאפולי, הקאמורה, הוציאה חוזה חיסול בלתי שגרתי כאשר הציבה פרס של 5,000 יורו על ראשו של פוצ'ו, כלב משטרתי שאחראי לגילוי של לא פחות משני טונות של סמים בחמש השנים האחרונות. פוצ'ו בן ה־9, כלב מגזע ג'ק ראסל טרייר, גדל אצל רופא שהתגורר ליד אצטדיון הכדורגל העירוני של נאפולי ונקרא על שמו של החלוץ הארגנטינאי אסקיאל לאבסי, ששיחק בקבוצה המקומית. אולם אחרי שהתברר כי בנו של הרופא אלרגי לפרוות הכלבים, עבר פוצ'ו למשטרת נאפולי בשנת 2013. 
 
בתוך זמן קצר התברר כי הכלבלב הצעיר הוא בעל כישרון לגילוי סמים, והוא איתר אותם גם במקומות צרים ומוסתרים היטב. לאחרונה הוא גילה 30 ק"ג קוקאין בעיירה ליד נאפולי ואף מצא קוקאין שהוחבא בתוך אבקת חלב בבקבוק של תינוק. "זה משחק עבורו, כי ברגע שהוא מוצא את החומר, אני זורק לו כדור", אמר המפעיל, סנדרו. "הפרס הוא חיבוק וביסקוויט". 
 
במאפיה הנאפוליטנית הידועה לשמצה לא אהבו לראות את הצלחותיו של הכלב וסימנו אותו כאויב מספר אחת. בעבר הם ניסו לחסל אותו באמצעות קציצות מורעלות ורעל עכברים, אולם מאחר שפוצ'ו מאומן לקחת מזון רק מסנדרו, המזימות לא צלחו. כעת, בניסיון להיפטר מהכלב, הציעו במאפיה פרס של 5,000 יורו למי שיצליח להרוג אותו. בעקבות זאת, קרא רינלדו סידולי, מנהל ארגון למען בעלי חיים, להעניק לפוצ'ו מעמד של "עובד ציבור במילוי תפקידו" וכך להגן עליו מפני פגיעה אפשרית.