בימינו קשה למצוא שכנים טובים ואם אי פעם תגורו ליד אנשים כאלו - אל תעברו דירה לעולם. לצערנו, רובינו נאלץ לגור ליד אנשים שעושים מסיבות קריוקי, שומעים טלוויזיה בפול ווליום או סתם נובחים באמצע הלילה. טוב, אומנם המקרה האחרון הוא נדיר, אבל הוא כן קורה מידי פעם ומדובר בסוג השכנים הכי מוזר שיצא לנו לשמוע עליו.

כנראה שגם מי שגרים ליד השכן הרגישו כך, והיו בהלם כשפתחו את החלון וגילו שמי שאחראי לרעש הוא לא כלב אלא אדם בוגר (לכאורה). לפי משטרת אונטריו, קנדה, הגבר בן ה-41 נעמד מחוץ לבית שכניו בשתיים בלילה, והחל לנבוח וליילל בחוזקה. כשהשוטרים הגיעו למקום, הגבר סיפר בכעס שעשה זאת כמחאה על כך שהכלב של השכנים לא מפסיק לנבוח, כל שעות היום וכל שעות הלילה. למרבה האבסורד, הנביחות שלו רק גרמו לכלב של השכנים, שהיה בתוך הבית עותה עת, לנבוח בנחישות ועוצמה רבה יותר. 

השוטרים, שבוודאי היו בהלם שנקראו למקום מסיבה מוזרה כל כך, ניסו לגשר בין השכנים ולעזור להם למצוא פתרון לסכסוך ביניהם. כמו כן, הם הזהירו את שני הצדדים המעורבים שאם יעברו על החוק וירעישו בשעות הלילה, הם עלולים למצוא עצמם בצרות צרורות. לכלב שלום.

זו לא הפעם הראשונה וכנראה גם לא תהיה הפעם האחרונה ששכנים הסתכסכו ביניהם. כמה שבועות לפני כן למשל, אישה מדרום רוסיה ניסתה להזמין רוצח שכיר לשכניה באמצעות האינטרנט כי הם לא הפסיקו לשפץ את הבית שלהם. למרבה המזל, החיפושים של האישה בת ה-53 עוררו מיד את תשומת הלב של המשטרה, ואלו החליטו לשלוח אליה שוטר סמוי במסווה לרוצח שכיר כדי לתפוס אותה על חם.

"אתה חייב לחסל את כולם", האישה דרשה מהשוטר הסמוי במפגש בין השתיים שתועד בסתר. היא הסביר לו הסבירה ששכניה הם משפחה גדולה של שבע נפשות, כולל ילדים, והיא רוצה שכולם ירצחו. כשהשוטר הסמוי אמר לה שהוא מוכן לרצוח רק את הבעל והאישה, היא הביעה את אכזבתה וטענה: "זה לא מספיק, זה רק יכעיס אותם עוד יותר". לדבריה, היא חייבת להיפטר מהם לפני שהם ינסו להיפטר ממנה.

על פי חדשות RT, לבסוף השניים הצליחו להגיע להסכמה שרק ההורים ירצחו, בעוד בשאר בני המשפחה יטפלו בהמשך בדרכים אחרות. לאחר מכן, המשטרה יצרה קשר עם השכנים הרועשים וביימה את מותם בתוך הרכב המשפחתי. כשהמשימה "הושלמה", השוטר הסמוי הציג בפני האישה תמונות של הרצח המזויף כהוכחה לכך שעשה את מה שביקשה ממנו. כששילמה לו נעצרה מיד, ובחקירתה התוודתה בלית ברירה על הכל.