בזמן שרוב האנשים יכולים רק לחלום על זכייה בלוטו פעם אחת בחייהם, גבר מניו ג'רזי זכה שלוש פעמים באותו היום בפרס הגדול והפך למיליונר. את הכרטיס הראשון שקנה הגבר בר המזל, רוברט סטיוארט, הוא גירד בחנות, והיה בהלם מוחלט כשגילה שזכה בחמישה מיליון דולרים. הוא הראה את הכרטיס לעובד בדלפק וזה מיד קרה למנהל, שחיבק אותו ובירך אותו על זכייתו.



אבל סטיוארט, פנסיונר מהעיירה אדג'ווטר, החליט להמשיך לבחון את מזלו ומילא שני כרטיסים נוספים, שזיכו אותו ב-500 וב-100 דולרים. אומנם מדובר בסכומים קטנים יותר, אבל לפחות סטיוארט יוכל לספר כעת שזכה בלוטו שלוש פעמים ביום אחד. לאחר שהתאושש מהזכיות, הוא התקשר לאמו כדי לספר לה על החדשות הטובות. "אלוהים אדירים!", היו המילים היחידות שיכלה להוציא מפיה. הוא סיפר שזכה בעבר בלוטו, אבל בסכום קטן בהרבה, שהסתכם רק ב- 2,500 דולרים.



באשר לתכניות שלו לגבי הכסף, סטיוארט סיפר שהוא מתכנן להשקיע חלק ממנו בבנק, ובחלק אחר ישתמש כדי לעזור למשפחה שלו. על פי חברת הלוטו המקומית, New Jersey Lottery, הוא יצטרך כעת לבחור בין שתי אופציות אפשריות לקבלת הכסף - לקבל את הסכומים ב-25 תשלומים שנתיים של 200,000 או לקבל את כל הסכום בבת אחת (כ-3.6 מיליון לאחר ניכוי מס). מה שנקרא, צרות של עשירים!