מסיבה שידועה רק להם, יש אנשים שחושבים שחיות המחמד האידיליות הן לטאות, תנינים, שועלים וזאבים. הבעיה בכך, מעבר לזה שזה לא חוקי, היא שזה מסכן גם את בעל החיים, גם את הבעלים וגם את האנשים שגרים סביב. האם זה מונע מאנשים להמשיך לגדל בעלי חיים כאלו? למרבה הצער לא. לאחרונה למשל, אב לילדה מרוסיה עלה לכותרות בגלל שהוא מגדל בדירתו זאב, למורת רוחם של שכניו. 



את בעל החיים הפראי מצא איבן ל. לפני כמה שנים כשהתלווה אל קבוצת ציידים בעיר הרוסית אסטרחן. בשלב כלשהו במהלך מסע הצייד, הקבוצה הלכה בעקבות הכלבים שרחרחו משהו במעמקי היער והוא נשאר לבדו. לפתע, הוא הבחין בשני גורי זאבים קטנים וחמודים יוצאים מהשיח מולו. הוא לא ממש ידע מה לעשות, אבל אז אחד הגורים התקרב אליו והחל ללקק את היד שלו. לטענתו, הוא הרגיש שהגורים בצרות ושהם כנראה ננטשו, והחליט לקחת אותם הביתה.


מאחר ולא יכול היה לגדל את שניהם, איבן שמר את הגור שליקק את ידו וכינה אותו "גריי", ואת השני נתן לחבר. לשמחתו בתו ממש שמחה על כך, ו"גריי" הסתגל באופן מיידי לחייו החדשים כחיית מחמד. כמו היה כלב לכל דבר, איבן נתן לו לישון איתו במיטה, יצא איתו לטיולים ברצועה ונראה שהכול התנהל על מי מנוחות.

המצב האידאלי הזה השתנה כשהוא קיבל יום אחד הצעדת עבודה בעיר וולגוגרד, ומאז הוא נלחם ככל יכולתו כדי שיוכל להמשיך לגדל את הזאב האהוב עליו. בראיון לעיתון הרוסי Vpravda, איבן סיפר שהבעיה הראשונה בה נתקל הייתה שהדירה החדשה הייתה דירת חדר קטנטנה, שלא הספיקה לאיבן, לביתו ול"גריי". בנוסף לכך, מאז הוא גם הספיק לאמץ שני כלבים, מה שתרם רבות לתחושת הצפיפות הכללית. הפתרון שמצא לכך, היה שהוא סגר את המרפסת והפך אותה לחדר הפרטי של הזאב שלו. 


אבל בדיוק כשנראה שהכול הסתדר, החלו להגיע עוד ועוד תלונות מצד השכנים, שמאוד פחדו מכך שהם צריכים לחלוק בניין מגורים עם זאב. לדבריו, הוא לא זוכר כבר כמה פעמים הגיעו לביתו שוטרים ופקחים בעקבות תלונות השכנים. הוא הודה ש"גריי" לא אוהב להיות ליד גברים אחרים אבל לא אגרסיבי כלפיהם, והוא גם מסתדר מצוין עם נשים וילדים.

לאחר שהסיפור של איבן הפך ויראלי, רבים מהמגיבים העלו ספק באשר למינו של "גריי" וטענו שהוא לא זאב טהור, אלא זאב מעורב עם כלב. בין אם זה נכון ובין אם לא, סביר להניח שזה לא יעזור להרגיע את בשכנים המבוהלים שלו.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Вот блестящий пример журналистской работы. Волгоградские новости. Приехали в четверг, выложили в пятницу. Всё абсолютно объективно, правдиво и без "литературных отступлений", как у престарелого гения пера Надежды Магнитской из "Волгоградской правды", которая писала месяц и набрехала, где только можно. Оригинал https://v1.ru/text/gorod/65602011/ Огромное спасибо #волк #волкволгоград #волгоград #новостиволгограда #серыйволк #новости #wolf #wolfs #wolfes #animals #pet #pets #wildlife

A post shared by Серый Волгоградский Волк (@real_gray_wolf) on


איבן מתראיין לכלי תקשורת מקומי יחד עם הזאב שלו