אם אגדת זהבה ושלושת הדובים הייתה מתרחשת בימינו, כנראה שהיא הייתה נראית בדיוק כך. לאחרונה, גבר מניו ג'רזי ניצל את העובדה שבעלי דירה היו בחופשה, פרץ פנימה ועשה שם המון דברים מוזרים. על פי משטרת קארסקיל, במהלך שהותו בדירה, דירק מק'קאלה בן ה- 29 ישן במיטה של הבעלים, אכל מהאוכל שלהם ושיחק בפלייסטיישן.



החלק הכי מוזר בכל הסיפור? במקום לצפות בנטפליקס כמו אדם נורמלי, מק'קאלה צפה בסרטים ב-DVD. בשלב כלשהו, כשהחליט שהספיק לו, הוא נמלט מהמקום עם הרכב של הבעלים. כל הזמן הזה, הדיירים, זוג נשוי וחביב, נהנו להם בחופשה ולא ידעו מה מתרחש בביתם. כשחזרו ביום שלישי שעבר, הם נחרדו לראות את חדר השינה שלהם, המקלחת ומהמטבח הפוכים לחלוטין. "הוא השתמש בהמון תבלינים, פלפל חריף והמאוורר עדיין עבד", סיפרה הי סונג לחדשות CBS New York. "יש לנו פלייסטיישן, הוא שיחק בו והשתמש במחשב שלנו כדי לצפות בסרטים ב-DVD".

הבעל, ביונג, הוסיף שכל זה קרה בגלל שהם שכחו להפעיל את האזעקה, אבל לשמחתם הפורץ הפעיל אותה בשבילם. "הוא כנראה ניסה לשחק איתה, הפעיל אותה בטעות", הסביר. "הוא לחץ על הכפתורים, נבהל וברח עם המרכב שלנו". למרבה המזל, המשטרה הצליחה לאתר את הפורץ הנוצץ בהמשך, לאחר שהתקבלו תלונות על אדם שנוסע מבית לבית, מצלצל בפעמון ובורח.

הבעיה היחידה הייתה, שהיה בעייתי עבורם להתקרב אליו. "היה קשה לעמוד לידו, בגלל ענייני תברואה", סיפר אחד השוטרים, כשהוא מנסה להגיד בנימוס שהעבריין הנאלח הסריח. לא ברור כמה זמן הוא שהה בבית של בני הזוג, אך מק'קאלה בהחלט הספיק להשאיר את חותמו. הוא עשה נזק כל כך רב, עד שבני הזוג מסרבים לחזור הביתה עד שהוא שלא יעבור ניקיון יסודי וחיטוי אינטנסיבי. "זה מגעיל ודוחה", סיפרה הי. "אנחנו דואגים לבריאות שלנו ולא יודעים מה מצבו הבריאותי".