נהוג לחשוב שמה שקורה בסרטים ובסדרות הוא מוזר מדי מכדי שיקרה באמת, אך בפועל המציאות בדרך כלל עולה על כל דמיון. לא מאמינים? אז אתם מוזמנים לשאול את המשטרה בספרינגפילד, מיזורי, שנאלצה להתמודד עם תימהוני חמוש במזלג שדיבר על השטן ואלוהים. העבריין המוזר, ג'וזף בינפורד בן ה- 37, פרץ לגן חיות מקומי בשעות הלילה בשבוע שעבר, ושוטט בין הכלובים כשבידיו מזלג וכלי כסוף נוסף.

כך הוא הסתובב לו בביזאריות במשך זמן מה, עד ששומר גן החיות הבחין בו וניסה להתעמת איתו. בשלב זה, בינפורד ציווה על הצ'יטות באחד הכלובים "לאכול את השומר", אך למרבה המזל אלו סרבו למלא אחר הוראותיו. שוטרים שהוזעקו למקום מצאו אותו עומד על אחת המדשאות ומדבר עם אנשים שלא באמת היו שם. לדבריהם, הוא מלמל משפטים חסרי הגיון שנגעו לשטן ולאלוהים.

על פי דיווח של Springfield News Leader, כשהשוטרים ביקשו מבינפורד לעזוב את החפצים שבידיו הוא סרב, רץ אל עבר אחד מהם וזרק עליו את המזלג. למרבה המזל, השוטר לא נפגע והצליח לחשמל אותו עם טייזר ולהשתלט עליו. בינפורד נעצר באשמת פריצה, הסגת גבול ותקיפת שוטר באמצעות נשק, והוא מוחזק כעת בכלא מקומי בערבות שחרור של 12,5000 דולר. בשלב זה לא ברור איזה עונש ייתנו לו הרשויות, אך מגן החיות נמסר שהם מחרימים אותו לנצח נצחים.