אומנם רוב האנשים בעולם יודעים מה חוקי ומה לא, אך ביניהם יש מי שצריכים שיעורי תגבור כדי להבין את הקונספט הזה. לאחרונה למשל, אישה בת 32 נאלצה ללמוד בדרך הקשה למה אסור לה לנשוך את השכנה שלה, אפילו אם היא גנבה לה את הבעל. בדיון שהתנהל בבית משפט בקניה השבוע, סיפרה הקורבן, מילדרד אקומו על היום הגורלי בו נפצעה בידי שכנתה פאטרישיה אומואה.



היא בדיוק הייתה בדרכה הביתה לאחר שערכה קניות, כשלפתע אומואה הגיחה מאחוריה והחלה ללכת אחריה במהירות. היא צעקה עליה וטענה שהיא יודעת שהיא מנהלת רומן עם בעלה, ואז לפתע תקפה אותה. במהלך המתקפה הפרועה, היא נעצה את שיניה במצח שלה. לדבריה של אקומו, לפני שעזבה אותה לנפשה, אומואה איימה עליה ואמרה לה להפסיק לשכב עם בעלה.
 

היא הוסיפה שבעקבות התקיפה הזו, היא נאלצה לפנות לקבלת סיוע רפואי מיידי. "היא אושפזה בבית חולים ונזקקה לתפרים. לאחר מכן היא ניגשה להגיש תלונה במשטרה", הסבירה התובעת המחוזית ג'ואן טארוס. על פי חדשות SDE, אומואה הודתה בבית המשפט במעשיה, בניסיון להגיע להסדר טיעון עם השכנה. "תקפתי אותה, אך אני מתחרטת על מעשי", טענה. 



לצערה הרב, השכנה סרבה לקבל את ההתנצלות וביקשה להמשיך בהליך הפלילי נגדה. נכון לעכשיו, אומואה מואשמת בגרימת נזק גופנית ותאלץ לבחור בין שתי האפשרויות הבאות - תשלום פיצויים לשכנתה בסכום של 10,000שילינג קנייתי (360 ש"ח), או ריצוי עונש של שלושה חודשי מאסר בפועל. למרבה הצער, עדיין לא ידוע הפרט הכי חשוב בכל הסיפור הזה - האם היה או לא היה רומן בין השכנה לבעל.