אומנם גם רופאים הם בני אדם וככאלו הם עלולים לטעות, אבל במקרה שלהם אבחנה רפואית שגויה עלולה להסתיים באסון. יוכל להעיד על כך גבר קשיש מצפון- מערב הודו שכמעט נקבר בעודו בחיים בשבת האחרונה, לאחר שהוכרז בטעות כמת. בודה רם בן ה-95 מרג'סטאן היה לבד בבית כשחש לפתע כאבים בחזה ואיבד את הכרתו.

כשבני משפחתו מצאו אותו הם הזעיקו מיד רופא, שערך לו בדיקה "מקיפה" וקבע שהוא מת. בצער רב, בני המשפחה החלו להתכונן להלוויה שלו, והודיעו על פטירתו לשאר המשפחה ולחברים. הם יצרו קשר עם איש דת מקומי, וכמקובל במקום, הגברים גילחו את שיער ראשם. בהמשך לטקסים שנהוגים לפני הלוויה, הגברים גם ערכו לראם אמבטיה אחרונה לפני קבורתו.

אבל להפתעתם, כשהחלו לשפוך עליו מים קרים התרחש משהו בלתי יאומן - הגבר המת שב לפתע לחיים. "הכומר כבר התכונן להלוויה והגברים גילחו את שיערם. עמדנו לעשות לו אמבטיה אחרונה כפי שמקובל לפני הלוויה", סיפר באלו רם, בנו הבכור של בודה לחדשות The Times of India. הוא הוסיף שכשבני המשפחה החלו לשפוך עליו מים, הם הבחינו שראם רועד מקור.

כשהם עדיין בהלם מוחלט, בני המשפחה מיהרו להשכיב אותו במיטה כדי שיתאושש. לשמחתם, תוך זמן לא רב, ראם חזר לתפקד כרגיל, עמד ודיבר. "ראינו שהוא נושם והוא התיישב על המיטה מיד לאחר מכן", המשיך בנו. "כששאלנו אותו על זה, הוא אמר שסבל מכאבים בחזה, לכן החליט לנמנם קצת בתקווה שזה יעזור. מדובר בנס". בשלב זה לא ברור האם באמת החליט ללכת לישון, כפי שטען, או שפשוט איבד את הכרתו. אבל בניגוד למה שחושב הבן, כנראה שה"נס" היחידי פה הוא שהרופא שבדק את ראם קיבל רישיון רפואי.