ידוע שלסקס יש הרבה מאוד יתרונות בריאותיים, כשבין היתר הוא מפחית את הסיכויים למות ממחלות לב ושבץ, שורף המון קלוריות ומוריד לחץ. אבל כמו כל דבר אחר בחיים, גם אותו צריך לעשות במידה ואם מגזימים עם זה, היתרונות יהפכו במהרה לחסרונות. למעשה, יותר מדי סקס עלול להיות קטלני, כפי שגילה זאת גבר בן 65 שמת לאחר מרתון סקס בן שלושה ימים.



את ימיו האחרונים העביר אובי נאוודה בחדר מלון כשהוא עושה את מה שהוא כנראה אהב יותר מכל. עובדים בבית המלון בעיר אווקה שבניגריה סיפרו שבמשך שלושה ימים ראו נשים שונות יוצאות ונכנסות לחדרו, כשהאחרונה הייתה בת זוגו איפאומה איינקה בת ה-33. אבל כששעות ספורות לאחר שהגיעה היא ניסתה לעזוב ללא נאוודה, מיד התעורר חשדם והם עצרו בעדה.



על פי חדשות ה-DailyPost, כשהם הלכו לבדוק לשלומו של הקשיש, הם מצאו אותו מחוסר הכרה על המיטה בחדרו. נאוודה הובהל לבית החולים, שם מת זמן קצר לאחר מכן. דובר המשטרה, הארונה מוחמד, כינה את מקרה המוות כ"פתאומי ולא טבעי" והוסיף ש"האישה סיפרה שהקורבן התמוטט בזמן שהשניים קיימו יחסי מין, אך האירוע עדיין נמצא בחקירה". נכון לעכשיו, סיבת המוות לא נקבעה באופן רשמי, אך בדרך כלל במקרים כאלו מדובר במוות כתוצאה מהתקף לב או שבץ מוחי.



דקרה את בן זוגה כי סרב לשכב איתה. אילוסטרציה: פאקסלס
דקרה את בן זוגה כי סרב לשכב איתה. אילוסטרציה: פאקסלס



כמה חודשים לפני כן, אי שם בבריטניה, אישה ניסתה לרצוח את בן זוגה כי סירב לשכב איתה. וויקי לודלו בת ה-37 ובן זוגה שכבו עירומים במיטה, מה שבדרך כלל מוביל לסקס אבל במקרה שלהם זה הוביל לריב. הפרטנר, מסתבר, סרב לקיים עם לודלו יחסי מין וזו לקחה את זה ממש קשה. כשהיא שיכורה לחלוטין אמרה לו "אני עומדת לדקור אותך" ודאגה מיד לקיים את הבטחתה.

"היא נכנסה שוב למיטה יחד איתו, אבל הוא הסתובב כשגבו אליה", נכתב ברישומי בית המשפט מאותה עת. "לפתע הוא חש כאב כמו מכה של אגרוף. רק כשהסכין הוצאה הוא הבין מה היא עשתה לו והוא ראה שיש לה ביד סכין לסטייק. הוא הצמיד את לודלו לרצפה, סובב את זרועה והסכין ננעצה במזרן". לאחר מכן הוא נעל את לודלו בחדרה והתקשר למשטרה. על פי אתר החדשות המקומי "סטוק און טראנט לייב", וודלו קיבלה עונש של שש שנות מאסר לאחר שפצעה את בן זוגה באורח קשה. למרבה המזל, בן הזוג אומנם נאלץ לקבל טיפול רפואי, אך שרד והחלים לחלוטין.