בפעם הבאה שאתם רבים עם מישהו מהעבודה, כדאי שתשמרו טוב טוב על השתייה והאוכל שלכם. אחרי הכל, אתם אף לא יכולים לדעת מי באמת עומד מולכם, ויכול להיות שהם מסוג האנשים שאוהבים להכניס חומרים מסוכנים למזון ולמשקאות של מי שמעצבן אותם.



למשל כמו האישה הזו מצפון קרוליינה, שהכניסה סמים קשים למשקה של הקולגה שלה בעקבות מריבה איתו. בימים אלו, במשטרת העיר הדסון מנסים להבין מה גרם לצ'ריסה ווקר בת ה-41, שעבדה עד במפעל לייצור ציוד רפואי, לעשות את המעשה האיום הזה. נכון לעכשיו, נראה שבינה לקולגה היה סכסוך מתמשך, אבל הפרטים עליו עדיין לא ידועים. יחד עם זאת, דבר אחד ברור, ווקר עשתה זאת ויש לכך ראיות חד משמעיות.



כל הפרשיה הזו החלה כאשר עובד במפעל פונה לחדר המיון לאחר שחש ברע, כשהחשד הראשוני היה שהוא הורעל. שוטרים מיד פנו לחקור את האירוע, וכשעברו על צילומי אבטחה מאותו היום, נדהמו לראות את ווקר מכניסה חומר חשוד לכוס הקפה של הקולגה. מחיפוש ברכבה הם הבינו שמדובר בקריסטל מת', אם כי לא ברור איזו כמות היא הכניסה לתוך המשקה. ווקר נעצרה, אך במהלך חקירתה הכחישה שוב ושוב את האישומים נגדה.


בראיון בהול ומשונה שהעניקה לחדשות WSOC-TV, היא סיפרה שלדעתה מישהו טמן לה פח: "לא עשיתי זאת, וחיפשו עלי ובמכונית שלי. אני בטוחה שזו הייתה הפללה. כשהם חיפשו ברכב שלי הוא לא היה נעול והם מצאו שם משהו". לדבריה, מאז החלה הפרשיה היא פוטרה מעבודתה במפעל, דבר שלדעתה נעשה שלא בצדק. במהלך הראיון היא טענה שלא עשתה דבר והדגישה את העובדה שאין לה עבר פלילי. למרבה הצער, הסרטון שאמור להרשיע או לזכות אותה טרם הותר לפרסום, מאחר שמדובר בחקירה מתמשכת.