הדרך הבוגרת להגיב לכך שמישהו בגד בכם היא כנראה להיפרד מהם ולהמשיך הלאה. הדרך הכיפית להתמודד עם זה? לנקום בצורה הכואבת ביותר שאפשר להעלות על הדעת. אישה אחת בחרה להגיב בדרך הכיפית כשגילתה שהארוס שלה לא נאמן, ולמרות שלא נישאה לבסוף, זכתה ליום המאושר ביותר בחייה.


בפוסט שהעלתה דניאל קולי לאתר Whimn, חשפה את השתלשלות האירועים שהפכה את עולמה והובילה לכך שביטלה את חתונתה. הכל החל בלילה שלפני היום הגדול, כשקיבלה הודעה בזמן ששתתה שמפניה, ובילתה בבית מלון עם השושבינות שלה. "אני לא הייתי מתחתנת איתו, ואת?", נכתב בהודעה שקיבלה ממספר שלא הכירה. בעקבות ההודעה הזו, הגיעו המון צילומי מסך של התכתבויות בין הארוס, אלכס, לבין המאהבת שלו.
 
"נפגש בסוף השבוע הזה, רק את ואני, מהממת", נכתב באחת, ובאחרת כתב אלכס: "הגוף שלך פשוט מדהים ואת יודעת איך להשתמש בו. הלוואי ולארוסה שלי היו חצי מהכישורים שלך יש". בהודעה נוספת הוא טען כי "מעולם לא היה לי חיבור מדהים כזה עם מישהי". על מנת שלא יהיה לקולי ספק בכך שאלכס בוגד בה, האישה המסתורית צרפה גם תמונות שלה לצדו, שם הם נראים במגוון בילויים רומנטיים. כשסיימה לעבור על ההודעות והתמונות, קולי פרצה בבכי. "היינו יחד שש שנים והרגשתי שהוא האחד והיחיד עבורי. האמנתי שנחיה באושר ועושר לנצח נצחים", כתבה.

טקסטים מהמאהבת במקום נדרים. אילוסטרציה: אינגאימג
טקסטים מהמאהבת במקום נדרים. אילוסטרציה: אינגאימג


כשהיא עדיין בהלם, קולי הלכה לספר לשושבינות שלה מה קרה, ואלו זעמו ודרשו שתבטל מיד את החתונה. "כל מילה בהודעות דקרה כמו סכין בלב, והחתונה הייתה קרובה. איך יכולתי לבטל אותה כשכולם הגיעו ממרחקים והכל כבר שולם", הסבירה. לחברותיה אמרה שבשלב זה היא רק רוצה לישון וכך עשתה. בבוקר המחרת, יום החתונה, היא סיפרה להן על תכנית הנקמה שלה - החתונה תתנהל כסדרה, אבל במקום נדרים היא תקריא את ההודעות ששלחה המאהבת.

על רגע האמת כתבה: "הגעתי לאולם, נשמתי עמוק ואמרתי לחברים ולמשפחה את האמת על אלכס". כשהיא קוראת כל טקסט מביך שקיבלה, היא חשפה בפני כולם איך הוא בגד בה. לדבריה, ככל שקראה יותר כך הצבע עזב את פניו והוא הפך חיוור כמו רוח. כשסיימה לקרוא, הביטה בעיניו וחיכתה לתגובה, אך הוא לא אמר דבר ורק ברח מהמקום.

היא פנתה שוב לכל מי שהגיע לחתונה וסיכמה: "היום לא תהיה חתונה, אבל במקומה תהיה חגיגה של יושר וכנות, מציאת אהבת אמת והליכה בעקבות הלב, גם אם זה כואב. אני אוהבת את כולכם, ונורא ככל שהמצב כרגע, אני שמחה שאתם פה איתי". לדבריה, באותו היום אומנם לא נישאה, אבל כן הייתה חגיגה והיא וכל הנוכחים בילו בנעימים.