אומרים שאימא יודעת מה הכי טוב עבור הילדים שלה, בין אם זה בענייני חינוך, אהבה או קריירה - היא תמיד צודקת (וגם אם לא, עדיף לא להגיד לה שלא תיעלב). בדיוק בשל הסיבות הללו, כאשר אם אמריקאית אמרה לבת שלה לקנות כרטיס לוטו, היא עשתה כדבריה וזה השתלם לה בגדול. בזכותה, היא טוענת, זכתה בארבעה מיליון דולרים בלוטו.

היה זה ליל כל הקדושים כשאימא של שלבי טריפ, ממחוז סטוקס, צפון קרוליינה התקשרה אליה וסיפרה לה בהתרגשות שזכתה ב-500 דולרים. "היא אמר לי שיש לה תחושה טובה לגבי זה ושאני חייבת לקנות גם כן כרטיס", סיפרה השבוע טריפ בראיון לחברת הלוטו המקומית. "אני לא תמיד מקשיבה לה, אבל הפעם שמעתי לעצתה".
טריפ קנתה כרטיס גירוד אבל לא בדקה אותו מיד והמשיכה בענייניה. "גירדתי את הכרטיס רק כשהלכתי לישון. לפני זה שמתי אותו במטבח, ניקיתי את הבית ועשיתי עוד כל מיני מטלות", סיפרה. "כשראיתי שכתוב ארבעה מיליון דולרים, לא האמנתי. ביקשתי מאימא שלי שתבוא ותבדוק שקראתי נכון. כשהיא אמרה שצדקתי, רצתי ברחבי הבית וצעקתי במשך חצי שעה לפחות".
בגלל שבזכותה זכתה בפרס, טריפ אמרה שהיא רוצה לתת לאימא שלה חלק מהכסף כדי שתוכל לערוך שיפוצים בבית: "היא עבדה כל כך קשה כל חייה. אני רוצה לעשות משהו נחמד עבורה. אני רוצה שהיא תשפץ ותעצב את הבית כפי שתמיד חלמה".