זו עובדה ידועה שהסיכוי להיפגע או להיהרג בתאונות דרכים הוא גדול, בין אם מדובר בנהגים ובין אם מדובר בהולכי רגל. זה כמובן לא אומר שאנחנו צריכים להימנע לחלוטין מלהתקרב אל הכביש, אלא רק אומר שעלינו לנהוג בזהירות רבה בסביבתו, על אחת כמה וכמה אם אנחנו הולכי רגל. הרי אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מתי תעוף לעברינו מכונית שיצאה משליטה ותציב את חיינו בסכנה.



זה אומנם נשמע כמו משהו שקורה רק בסרטי פעולה, אבל למרבה הצער גם במציאות מתרחשות הרבה תאונות שמערבות מכוניות מעופפות. כך גילו לאחרונה בני זוג צעירים ,שכמעט קיפחו את חייהם כשהלכו להם בנחת ברחוב. בסרטון מהאירוע שהועלה לרשת, אשר צולם במצלמות אבטחה, אפשר לראות גבר ואישה פוסעים להם ללא חשש על מה שנראה כמו שביל להולכי רגל ורוכבי אופניים. 



לפתע, משום מקום, מתעופפת לעברם מכונית שיצאה משליטה וכמעט פוגעת בהם, אך מפספסת אותם בסנטימטרים ספורים בלבד. הגבר תופס את האישה, מסיט אותה הצידה ושניהם נופלים ארצה בעוד המכונית מתנגשת בקיר מאחוריהם. בשלב זה, לא ידוע אם מישהו מהמעורבים נפגע, אך מהסרטון אפשר לראות שבני הזוג מבוהלים ממה שקרה, ויושבים על הרצפה כשהם מביטים לעבר המכונית באימה. גם לא ברור מה מצבו של הנהג או אם היו נוסעים נוספים ברכב.