למרות שאין שום קשר גנטי בין בני משפחה חורגים, יחסים רומנטיים ביניהם עדיין נחשבים כטאבו ברוב התרבויות המודרניות. אף על פי כן, זה לא מונע מקשרים כאלו להיווצר ויש המון סיפורים על אנשים שניהלו מערכות יחסים עם בן משפחה חורג. השבוע למשל, צעירה בת 28 מוויילס חשפה שנישאה לאביה החורג, שמבוגר ממנה ב-41 שנים, למורת רוחה של משפחתה.

את בחיר ליבה השנוי במחלוקת, הכירה שרה כשהייתה בת 14, ביום בו הוא נישא לאמה. היא התגוררה באותה תקופה עם אביה, ומאז החתונה לא ראתה אותו במשך שנה. לדבריה, הקשר בינה לבין דייויד בן ה-69 התפתח כשהיא החלה לבקר את אימא שלה לעתים קרובות יותר, ובמהרה השניים הבינו שיש ביניהם יותר מידידות רגילה.
 
הקשר הרומנטי בין שרה לדייויד החל לאחר שהנישואים שלו עם אמה התפרקו, וזמן לא רב לאחר מכן השניים הכריזו בפומבי על אהבתם. במסגרת התכנית Age Gap Love, בערוץ 5 הבריטי, שרה חשפה איך החליטה להינשא לדייויד כשהייתה רק בת 18, אף על פי שהקשר ביניהם יצר קרע במשפחתה: "הם התכחשו אלי לחלוטין, הם לא הסכימו לקבל את הקשר".

בשל כך, השניים נישאו במתכונת מצומצמת, עם חברים ועם הכלב שלהם ששימש גם כ"שושבינה" של שרה. "הייתי לחוץ מאוד באותו יום, עד שראיתי אותה הולכת לכיוון שלי עם הכלב שלנו", סיפר דייויד. "זה היה מאוד מצחיק וייחודי, לא הרבה אנשים יכולים להגיד שהכלב שלהם היה השושבינה שלהם". שרה הוסיפה על כך ש"זו הייתה החתונה עליה תמיד חלמתי כשהייתי צעירה יותר. היה לי האדם המושלם להתחתן איתו, אז זה עדיין היה יום מושלם. ברור שהיה נחמד אם יותר אנשים היו מגיעים".

 Age Gap Love :שרה ודייויד . מתוך התכנית
Age Gap Love :שרה ודייויד . מתוך התכנית


למרות שפער הגילאים ביניהם לא מהווה בעיה בדרך כלל, שרה מודה שיש בכך גם חסרונות: "אני לא חושקת בו, הוא זקן ואפור. הוא גם עלה המון במשקל". לטענתה, אין ביניהם רומנטיקה אמיתית, אבל זה בסדר מבחינתה שהם פשוט חברים טובים: "יש ביני לבין דייויד ידידות חזקה ואנחנו נהנים זו מחברת זה. אנחנו צוחקים ומדברים".

כעת, עשור לאחר מכן, שרה טוענת שהקשר ביניהם חזק מתמיד ואף נולדו להם תאומים. הם מתכננים בקרוב לציין את יום נישואיהם העשירי יחד עם חבריהם ואולי גם עם כמה בני משפחה, אם יסכימו להגיע.

 Age Gap Love :שרה ודייויד . מתוך התכנית
Age Gap Love :שרה ודייויד . מתוך התכנית