החורף כבר כאן ואיתו גם הטמפרטורות הנמוכות, הגשם, הרוח וכמובן השאלה הנצחית - כיצד נחמם את עצמנו בצורה היעילה ביותר . אחרי הכל, אנחנו לא יכולים באמת לסמוך על הפעלת החימום, שכן התשתיות קורסות מיד עם הטפטוף הראשון. מעבר לכך, להדליק את המזגן על חום זה גם לא הכי בריא ומייבש את האוויר, ומעל לכל זה גם ממש יקר.

אז מה אפשר לעשות במקום זאת, אתם שואלים? הדרך החינמית והכפית ביותר להתחמם בחורף היא לעשות סקס, כמובן. למעשה, על פי סקר חדש שנערך בבריטניה, זה מה שעושים 10% מהנשאלים כשהטמפרטורות בחוץ צונחות. בדרך זו הם גם נהנים וגם חוסכים כסף, ולא צריכים לחשוש מפני הפסקות חשמל עתידיות.

מאחר ואי אפשר לקיים יחסי מין במשך כל היום, אופציות נוספות לשמירה על טמפרטורת הגוף כללו לבישת שכבת ביגוד נוספת, כך עשו 63% מהנשאלים. אחרים (12%) סיפרו שהם מתחממים על ידי כך שהם משאירים את דלת התנור פתוחה כשהם מסיימים לבשל. כשליש הודו שהם פשוט הולכים למיטה מוקדם ומתכרבלים תחת הפוך, כש-8% נוספים עושים כושר בתוך הבית כדי להתחמם.
 
   
קר לכם? תעשו סקס. אילוסטרציה: אינגאימג
קר לכם? תעשו סקס. אילוסטרציה: אינגאימג

 

אם כל השיטות האלו לא עוזרות לכם, ואתם מתעקשים להדליק את החימום, מומלץ לנסות להשתמש במפזרי חום או רדיאטורים, שנוטים פחות לייבש את האוויר וגם צורכים פחות חשמל. במקביל, חשוב לבדוק שלא נכנסת לבית שלכם רוח דרך חריצי החלונות או מתחת לדלתות. במידה והחלטתם בכל זאת להדליק את המזגן על חימום, כדאי לשים אותו על טמפרטורת ביניים של 23-22 מעלות, ולעשות הפסקות בהפעלתו מידי פעם.

במקביל, תמיד מומלץ לשתות משקאות חמים, בייחוד קפה ותה ולאכול מרקים. אם עדיין קר לכם אחרי שעשיתם את כל הדברים ברשימה - מומלץ לצאת לנפוש במקום חמים. בהצלחה.